هیوندای کونا

سبد محصولات جدید هیوندای در ایران با ورود یک عضو تازه نفس، کامل و بدون نقص خواهد شد.

به گزارش ایران‌پژواک، هیوندای کونا مدل ۲۰۲۲، یک کراس اوور جمع و جور است که تا اینجای کار، هیچ شناختی از بازار خودرو ایران ندارد اما انتظار می‌رود که قشر جوان، حسابی طالب خرید آن باشند!

یک هیوندای متفاوت و جوان‌پسند در راه ایران

این خودرو کره‌ای ، به نوعی یکی از رقبای نیسان جوک، کیا سلتوس و سول یا هوندا HR-V هم به حساب می‌آید و در تریم SE یا همان نسخه وارداتی به ایران، با موتور ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری و تنفس طبیعی خود، می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت و تقریبا ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور را مستقیما به رگ‌های راننده تزریق کند. نکته جالب اینجاست که گیربکس هیوندای کونا مدل ۲۰۲۲ در تریم N Line از نوع گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و دو کلاچه است که این مدل از جعبه دنده‌ها را طی سال‌های اخیر، فقط در محصولات چینی مثل جک J۷ دیده بودیم اما متاسفانه هیوندای کونا مدل ۲۰۲۲ در تریم SE ، میزبان یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته CVT خواهد بود. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که مصرف سوخت هیوندای Kona SE در شهر و بزرگراه، در بازه ۱۱.۷ تا ۸.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

یک هیوندای متفاوت و جوان‌پسند در راه ایران

امکانات این کراس اور کامپکت در نسخه SE شامل نمایشگر دیجیتال مولتی مدیا با ابعاد ۸ اینچ، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، سیستم استارت کیلس، کروز کنترل و سیستم تهویه هوای اتوماتیک می‌شود. همچنین حجم صندوق عقب هم نزدیک به ۵۴۰ لیتر است که با خوش سفر بودن ایرانی‌ها، کاملا مطابقت دارد. در پایان این بخش باید بگوییم که قیمت هیوندای کونا مدل ۲۰۲۲ تریم SE در ایران ، احتمالا چیزی نزدیک به ۱.۴ میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی