آلودگی هوا

عضو شورای شهر تهران گفت: انجام اقدامات مقطعی همچون تعطیلی مدارس و توصیه به ورزش نکردن، دردی از آلودگی هوای تهران دوا نمی‌کند.

به گزارش ایران‌پژواک، ناصر امانی در مورد وضعیت هوای پایتخت و آلودگی هوا اظهار کرد: کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران و به ریاست استاندار برگزار می‌شود و برای ما نیز جای سوال است که چرا با قرمز شدن وضعیت هوای پایتخت هنوز اقدامی در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه انجام نداده‌اند.

وی با بیان این‌که در چنین وضعیتی باید اقدامات پیشگیرانه سریع انجام بگیرد، تصریح کرد: به جز تعطیلی مدارس و توصیه به عدم خروج مردم و ورزش باید کاری کرد که هنوز این اتفاق نیفتاده و برای ما نیز جای سوال است که چرا هنوز اتفاق مهمی در این راستا رخ نداده است.

امانی با بیان این‌که بارها و بارها در صحن شورا من و تعدادی دیگر از اعضای شورا نسبت به وضعیت آلودگی هوا هشدار داده بودیم، ادامه داد: حتی آقای حبیب کاشانی پیشنهاد داده است که قوه قضاییه تعارف را کنار گذاشته و مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کردند را دادگاهی کند البته به تازگی شنیده‌ایم که بازرسی کل کشور در مورد مسئولانی که در زمینه کاهش آلودگی هوا کوتاهی کرده‌اند پرونده‌ای تشکیل داده و اگر دلایل قانع کننده نداشته باشند با آنها برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: اما برخوردهای قضایی و انتظامی در وضعیت فعلی آلودگی هوا را کم نمی‌کند و باید به دنبال راهکاری عملی برای کاهش آلودگی هوا در کنار برخورد با ترک فعل‌ها داشته باشیم.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: مردم می‌خواهند که مسئولان اقدام عملی در کاهش آلودگی هوا داشته باشند و مردم ببینند که آلودگی هوا کاهش یافته است و شاخص‌ها کم شده است و گرنه با این اقدامات مقطعی دردی دوا نمی‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی