بیت کوین

جامعه سرمایه گذاران همچنان مشتاقانه منتظر گزارش CPI ایالات متحده (شاخص قیمت مصرف کننده) برای ماه دسامبر هستند.

به گزارش ایران‌پژواک، با شروع هفته دوم ژانویه ۲۰۲۳، بیت کوین کمی بیش از ۱۷۲۰۰ دلار معامله می شود و شاهد یک صعود آشکار است. جفت BTC/USD بلافاصله پس از به‌روزرسانی‌های اقتصادی مورد انتظار هفته گذشته ایالات متحده شاهد دوره‌ای از نوسان بود. با این حال، مدت کوتاهی پس از آن کاهش یافت و بیت کوین در حدود ۱۶۸۰۰ دلار باقی ماند تا اینکه برای مدت کوتاهی از سطح ۱۷۰۰۰ دلار در ۷ ژانویه عبور کرد.

شایان ذکر است، جهش به بیش از ۱۷۰۰۰ دلار به عنوان بالاترین قیمت BTC/USD از حدود اواسط دسامبر ۲۰۲۲ ذکر شده است. در حال حاضر، جامعه سرمایه گذاران همچنان مشتاقانه منتظر گزارش CPI ایالات متحده (شاخص قیمت مصرف کننده) هستند. داده های CPI ممکن است به عنوان یک کاتالیزور قوی عمل کند تا تمام طبقات دارایی پرخطر از جمله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تنظیم کند.

با قضاوت بر اساس احساسات بازار در حال حاضر، هر دو طرف صعودی و نزولی چیزی برای گفتن در مورد مسیر بعدی بیت کوین بر اساس پیش بینی های خود دارند. کاربر توییتر CryptoKaleo، که امیدوار است بیت کوین با فشاری که گزارش CPI ممکن است به همراه داشته باشد، از مقاومت ۱۷ هزار دلاری خارج شود، به این پلتفرم آمد و گفت: «در نهایت به نظر می رسد که بیت کوین آماده خروج از ۱۶ هزار دلار است. فشار را آغاز کنید.»

در همین حال، یکی دیگر از کاربران توییتر به نام ساتوشی فلیپر معتقد است که فقط در صورتی که گزارش CPI زیر ۷ درصد نشان داده شود (که به این معنی است که تورم سریعتر از آنچه پیش بینی می شد کاهش می یابد)، می تواند بیت کوین را به بالاترین سطح ۱۹۰۰۰ دلار برساند. که چند ماه است دیده نشده است.

از ۹ ژانویه، بیت کوین درست بالاتر از قیمت ۱۷۲۰۰ دلار قرار دارد. ۱۷۰۰۰ دلار در اطراف سطوح همچنان به عنوان یک مقاومت کلیدی عمل می کند، در حالی که سطوح ۱۶۷۰۰ دلار در حال حاضر حمایت کلیدی بعدی را برای این ارز دیجیتال تشکیل می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی