خودرو

مطابق اعلام دو شرکت ایران خودرو و سایپا تعداد ۲۵ هزار دستگاه خودرو برای طرح فروش فوری در نظر گرفته شده اما شنیده ها حکایت از آن دارد تا این ساعت حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اقدام به پیش ثبت نام کرده و این آمار ساعتی در حال رکود زنی است.

به گزارش ایران پژواک، طرح فروش فوری ۱۱ محصول ایران خودرو و سایپا از روز ۴ خردادماه به مدت ۱۰ روز تا ۱۴ خرداد ماه آغاز شده است. در این طرح فروش که به صورت قرعه کشی و شبانه روزی اجرا می شود شروط مختلفی برای ثبت نام کنندگان در نظر گرفته شد تا دست دلالان و واسطه گران کوتاه و خودرو در نهایت به مصرف کننده واقعی برسد.

پیش ثبت نامی های خودرو به نزدیک ۶ میلیون نفر رسید

در روزهای نخست ثبت نام داشتن چک صیاد و واریز پیش پرداخت الزامی بود اما با گذشت چند روز این شروط برداشته شد و مردم با رغبت بیشتری نسبت به پیش ثبت نام اقدام می‌کنند جالب اینجاست همه می خواهند شانس خود را در این قرعه کشی امتهان کنند تا شاید در نهایت صاحب خودرو شوند.

در حال حاضر ۹ روز از اجرای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات ایران خودرو و سایپا می‌گذرد  و مطابق اعلام دو شرکت ایران خودرو و سایپا تعداد ۲۵ هزار دستگاه خودرو برای این طرح در نظر گرفته شده است اماشنیده های حکایت از آن دارد تا این ساعت حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اقدام به پیش ثبت نام کرده و این آمار ساعتی در حال رکود زنی است.

مطابق این آمار در حال حاضر هر ۲۲۰ نفر برای یک خودرو ثبت نام کرده اند . البته در این ثبت نامی ها سهم خودروهای شرکت ایران خودرو بیش از سایپا است و به نوعی حجم زیادی از مردم خواستار خرید محصولات ایران خودرو شده اند.  

متقاضیان با مراجعه به سایت شرکت‌های خودروسازی پیش ثبت نام اولیه را انجام داده و از طریق این سایت برای احراز هویت به سامانه "امتا" ورود کرده و مراحل لازم را انجام می دهند. پس از این مرحله دوباره به سایت خودروسازی مراجعه کرده و با معرفی حساب، برای خرید خودرو اعلام آمادگی می‌کنند.

با پایان مهلت ثبت نام همه متقاضیان، با استفاده از سازوکار قرعه کشی در حضور نهادهای نظارتی، ثبت نام کنندگان نهایی مشخص خواهند شد. طبق تصمیمات اتخاذ شده، پس از گذشت ۷۲ ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام، فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.مشتریان انتخاب شده ملزم خواهند بود تا در مدت ۴۸ ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی