• ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
  • کد خبر: 26541
بهشت زهرا

سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تلاش می‌کند در صورت بروز سرقت‌های خرد که عمدتاً سرقت گل از مقابر مؤمنان است، در اولین فرصت این گل‌ها را جایگزین کند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا، در روزهای گذشته عکس‌ها و ویدئوهایی درباره سرقت گل از بهشت حضرت زهرا (س) در فضای مجازی منتشر شده است و برخی رسانه‌های معاند به صورت پررنگ به این موضوع دامن زده‌اند.

بنا بر این گزارش، در دوره جدید مدیریت شهری، علاوه بر افزایش نظارت شبانه‌روزی نیروهای دژبان و انضباط شهری، و افزایش تعداد دوربین‌های مداربسته، شهردار شب نیز در این مجموعه دایر شده و نیروهای ویژه سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و پاره‌ای قانون شکنی‌ها به صورت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند.

با این حال با وجود این نظارت‌ها و افزایش نیروهای حفاظت فیزیکی، باید پذیرفت که به دلیل مساحت ۵۵۰ هکتاری سازمان محدودیت در نیروهای دژبان و حفاظت، امکان بروز سرقت‌های خرد دور از ذهن نیست.

گفتنی است متأسفانه علی رغم زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم بهشت حضرت زهرا (س) برای ارائه خدمت بی منت به خانواده‌های داغدار و زائران گلزار مطهر شهدا، گاه شاهد رویدادهای ناگواری از سوی برخی متعرضین به این آرامستان هستیم که برای نیروهای دژبانی، انضباط شهری و… که مانع از سرقت‌های خرد و بی‌نظمی‌ها و قانون‌شکنی‌ها می‌شوند، ایجاد می‌شود.

سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تلاش می‌کند در صورت بروز سرقت‌های خرد که عمدتاً سرقت گل از مقابر مؤمنان است، در اولین فرصت این گل‌ها را جایگزین سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی