• ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر: 29471
استقلال فولاد

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است حمید حاج‌ملک در دیدار استقلال - فولاد یک پنالتی آبی‌ها را ندیده است.

به گزارش ایران پژواک، حیدر سلیمانی در گفت‌وگویی درباره صحنه‌های مشکوک دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: «در دقیقه دو خطایی پشت محوطه جریمه فولاد رخ داد که داور اعلام نکرد. این برخورد خارج از محوطه جریمه رخ داد و داور نباید پنالتی می‌گرفت. در نیمه دوم سه صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد. ابتدا مهدی قایدی با بازیکن حریف برخورد کرد که آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و قایدی باید کارت زرد می‌گرفت.»

او در مورد سایر صحنه‌های مهم داوری مسابقه تصریح کرد: «در دقیقه ۶۷، بابایی و شیری یکدیگر را در محوطه جریمه فولاد گرفتند که ابتدا بابایی، مدافع فولاد را گرفته بود و او مرتکب خطا شد. رضا میرزایی در دقیقه ۷۵ اعتقاد داشت یک پنالتی روی او اتفاق افتاده که داور به‌خاطر تمارض، به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد. او و مدافع فولاد تنه به تنه با هم جلو می‌رفتند که نه باید پنالتی گرفته می‌شد، نه تمارضی رخ داد.»

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه‌ای که اعتراض شدید میرزایی را به دنبال داشت، گفت: «در دقیقه ۸۰ باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌شد. مدافع فولاد اصلاً به توپ ضربه نزد که داور کرنر گرفت. او یا باید ضربه دروازه اعلام می‌کرد، یا پنالتی. مدافع فولاد در این صحنه تکل زد که به توپ نرسید و باعث از بین رفتن تعادل میرزایی شد. این تنها اشتباه حمید حاج‌ملک در این مسابقه بود.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی