• ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر: 29986
سازمان اداری و استخدامی کشور

رئیس کل دادگستری استان تهران از عملیاتی سازی دستور رئیس قوه قضائیه در حوزه تسریع در فرآیند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام خبرداد.

به گزارش ایران‌پژواک، دوم آبان‌ماه بود که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در نشست شورای عالی قوه قضائیه بر ضرورت تسریع و کوتاه شدن فرایند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام تاکید کرده بود.

در همین راستا؛ علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از تحویل مدارک بیش از ۱۲۲۰ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی ۱۴۰۰ طی سه روز به هسته گزینش دادگستری استان تهران خبر داد و گفت: قبول‌شدگان آزمون استخدامی که شرایط لازم را دارا بوده‌اند پس از معرفی توسط اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه، با دعوت هسته گزینش دادگستری تهران طی شش روز کاری نسبت به ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: فرایند بررسی و کنترل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی اسفندماه سال ۱۴۰۰ کادر اداری قوه قضائیه که از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته بود، در پایان خردادماه به اتمام رسید و در مجموع از میان داوطلبان، هزار و ۴۳۱ نفر واجد شرایط ورود به مرحله دوم جذب کارکنان و انجام مصاحبه تخصصی تشخیص داده شدند که برای این مرحله مورد دعوت هسته گزینش دادگستری قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مصاحبه تخصصی این افراد در دستور کار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران قرار گرفته است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی شش روز از ۱۲۲۴ نفر از داوطلبان مدارک لازم برای تشکیل پرونده گزینشی، اخذ شده است.

القاصی تصریح کرد: در پی دستور ریاست معزز قوه قضائیه مبنی بر ضرورت تسریع و کوتاه شدن فرایند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام، در مرحله اخذ مدارک قبول‌شدگان و در مراحل اولیه و مصاحبه‌های عمومی، سه روز کاری برای دریافت مدارک آقایان و سه روز کاری نیز برای دریافت مدارک بانوان اختصاص یافت.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان اظهار امیدواری کرد: تا با جذب قبول‌شدگان تا حدودی مشکل کمبود نیروی انسانی در واحدهای قضائی دادگستری کل استان تهران حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی