کیم جونگ اون

رسانه دولتی کره‌شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد که «کیم جونگ اون» هم‌زمان با ادای احترام به سربازان و دیدار با نیروهای کشورش در شرایطی که انتظار می‌رود یک رژه نظامی بزرگ با نمایش جدیدترین سلاح‌ها برگزار شود، خواستار تقویت ارتش این کشور شد.

به گزارش ایران‌پژواک، در گزارش خبرگزاری مرکزی کره موسوم به کی‌سی‌ان‌ای آمده است که کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی روز سه‌شنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش خلق کره به همراه همسر و دخترش در ضیافتی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی کی‌سی‌ان‌ای، او در سخنرانی خود در این ضیافت گفت: برای تقویت و توسعه نیروهای مسلح خود، بیایید همه تلاش خود را مضاعف کرده و برای توسعه شکوفایی میهن سوسیالیستی بیشتر تلاش کنیم.

ضیافت کیم جونگ اون در سالگرد تاسیس ارتش کره‌شمالی با قول تقویت قوای نظامی

این اظهارات یک روز پس از آن بیان شد که کیم متعهد شد که رزمایش‌های نظامی را گسترش دهد و وضعیت آمادگی جنگی کشور مجهز به سلاح هسته‌ای خود را تقویت کند.

ضیافت کیم جونگ اون در سالگرد تاسیس ارتش کره‌شمالی با قول تقویت قوای نظامی

در گزارشی جداگانه، کی‌سی‌ان‌ای به رهبری کیم جونگ اون در مانورهای نظامی گسترده در نوامبر سال گذشته، از جمله پرواز صدها هواپیمای جنگنده اشاره کرد که "ضربه‌ای قوی به بزرگ‌ترین رزمایش هوایی مشترکی وارد آورد که تاکنون توسط ایالات متحده و عوامل آن انجام شده است."

ضیافت کیم جونگ اون در سالگرد تاسیس ارتش کره‌شمالی با قول تقویت قوای نظامی

به گفته تحلیلگران بین‌المللی، تصاویر ماهواره‌ای تجاری ماه‌هاست که نشان می‌دهند سربازان کره‌شمالی در حال تمرین برای رژه نظامی بزرگی هستند که انتظار می‌رود طی روزهای آینده برگزار شود. چنین رژه‌هایی معمولا در میدان کیم ایل سونگ در مرکز شهر پیونگ‌یانگ برگزار شده و اغلب در آن سلاح‌های جدید از جمله موشک‌های بالستیک طراحی شده برای حمل کلاهک هسته‌ای به نمایش گذاشته می‌شوند. چهار رژه نظامی گذشته بعد از نیمه شب برگزار شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی