خودرو

حرکت قیمت‌ها در ماه میانی بهار، منفی بود، به طوری که شاهد ریزش ۱۵ تا ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار بودیم.

به گزارش ایران‌پژواک، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو در اردیبهشت‌ماه امسال، از کاهش قیمت‌ها حکایت دارد. به این شکل که قیمت پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان رسید.

کاهش قیمت‌ها در اردیبهشت‌ماه در میان مدل‌های مختلف پژو نیز کاملا محسوس بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که پژو۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار در حدود ۸۵ تومان ارزان شده و به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز ۵۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۹۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و این در حالی است که این خودرو یک ماه قبل ۳۰ میلیون تومان گران‌تر بود. پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ هم در بازار به قیمت یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رود و این در شرایطی است که یک ماه قبل ۱۶۵ میلیون تومان گران‌تر به فروش می‌رفت.

گزارش‌های میدانی همچنین بیانگر آن است که پژو۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۱ در بازار ۱۵ میلیون کاهش قیمت داشته و به قیمت ۵۵۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. اما پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۶۸۵ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۲۰۰ میلیون تومان در طول یک ماه گذشته کاهش پیدا کرده است. این خودرو در حال حاضر ۹۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم در بازار به ۷۳۰ میلیون تومان رسیده و این در حالی است که این خودرو یک ماه قبل ۱۲۰ میلیون تومان گران‌تر بود.

همچنین تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در بازار با ریزش ۳۵ میلیون تومانی در طول یک ماه گذشته مواجه شده و به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX مدل ۱۴۰۱ هم ۳۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و در بازار به قیمت ۳۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. اما دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ با ریزش ۱۲۰ میلیون تومانی قیمت، در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار در حدود ۷۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با قیمت ۵۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که کوییک اتومانیک پلاس مدل ۱۴۰۲ ۵۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۴۶۵ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی