• ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
  • کد خبر: 34615
مرز خسروی

با اوج گرفتن ترددها در پایانه های مرزی و توصیه برای انتخاب گذرگاه مرزی خسروی برای ورود به کشورعراق، این سوال پیش می آید که «مرزخسروی» چه مزیت هایی دارد؟

به گزارش ایران‌پژواک، با اوج گرفتن ترددها به سمت کشور عراق و ازدحام در پایانه‌های مرزی و توصیه‌ها برای انتخاب مرز خسروی، این سوال پیش می‌آید که: چرا «مرز خسروی» برای تردد اربعین مناسب است؟

پس از محدودیت تردد در سال گذشته، امسال با پیگیری‌های انجام گرفته مرز خسروی ۲۴ ساعته است و زوار در هر زمان و هر روزی که به مرز مراجعه کنند، آمادگی پذیرش وجود دارد.

از دیگر نکات مهمی که در زیرساخت‌های مرز خسروی باید به آن توجه شود جاده‌های منتهی به مرز خسروی است که عموماً به صورت بزرگراه هستند و این مرز با توجه به اعلام هواشناسی هوای خنک‌تری نسبت به مرزهای دیگر دارد.

همچنین در سال جاری در مرز خسروی بیش از ۹۰ گیت فعال گذرنامه (ایران و عراق) در ۳ سالن انتظار فعال شده و آماده پذیرش زوار گرامی است که بدون کوچک‌ترین معطلی زوار را راهی سرزمین عتبات کنند.

حمل و نقل راحت و در دسترس در آن‌سوی مرز نیز از دیگر مزیت‌های مرز خسروی است که اتوبوس‌های تدارک دیده شده شما را به ترمینال می‌برند و از آنجا با کمترین معطلی به سمت شهرهای کاظمین، سامرا، نجف و کربلا رهسپار خواهید شد.

پارکینگ‌های آماده شده در شهر قصرشیرین محل اسکان و استقرار مواکب پذیرایی و اسکان در مرز خسروی و همچنین حمل و نقل راحت و در دسترس از پارکینگ‌ها تا پایانه مرزی و مسیر کوتاه تا گیت ها با سایه بان و مه پاش مناسب از دیگر ویژگی‌های مناسب مرز خسروی برای تردد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی