• ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
  • کد خبر: 34700
یوگنی پریگوژین

ویدئو کوتاهی از «یوگنی پریگوژین» رئیس سابق گروه واگنر منتشر شده که می‌گوید «همه چیز خوب است». این فیلم که در نیمه دوم ماه اوت پیش از گزارش مرگ او فیلمبرداری شده در بحبوحه تئوری‌های توطئه مبنی بر «زنده» بودنش منتشر شده است.

به گزارش ایران‌پژواک، به نوشته روزنامه دیلی میل، این ویدئو در حالی منتشر شده که برخی ادعا می‌کنند شاید یوگنی پریگوژین بدل خود را در داخل هواپیمایی که در تاریخ ۲۳ اوت سقوط کرد، گذاشته باشد.

برخی هم در این میان مدعی شده‌اند که پریگوژین به دلیل کودتای نافرجامش علیه کرملین، به دستان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه «ترور» شده باشد.

در این فیلمی که منتشر شده، پریگوژین ۶۲ ساله درحالی‌که خسته به نظر می‌رسد در اتومبیلی می‌گوید: «برای آن‌هایی که بحث می‌کنند که آیا من زنده‌ام یا خیر. من چه کار می‌کنم؟ الان آخر هفته، نیمه دوم ماه اوت ۲۰۲۳ است. من در آفریقا هستم. بنابراین طرفداران درباره حذف من، زندگی خصوصی، درآمدم یا هر چیز دیگری صحبت می‌کنند. در واقع همه چیز خوب است.»

این ویدئو توسط «گری زون» یک کانال تلگرامی نزدیک به واگنر پست شده است.

این کانال هیچ توضیحی درباره اینکه این ویدئو چه زمانی ضبط شده است، ارائه نداد اما گمان می‌رود این ویدئو بین ۱۹ الی ۲۰ اوت ضبط شده باشد وقتی که پریگوژین در آفریقا بود. چند روز بعد او به روسیه باز گشت جایی که در تاریخ ۲۳ اوت در حادثه سقوط هواپیما فوت خواهد شد.

چنین زمان‌بندی با این ادعا که او در نیمه دوم اوت در آفریقا بوده؛ همخوانی دارد اما او چیزی از حادثه هوایی در این فیلم نمی‌گوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی