علی فرهادی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱، از پرداخت ۳۰ درصد پاداش تا روز چهارشنبه(امروز) خبر داد و گفت: امید داریم بقیه پاداش نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.

به گزارش ایران‌پژواک، علی فرهادی ضمن عذرخواهی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱، تاخیر در پاداش را بخاطر تامین منابع بیان کرد و افزود: خوشبختانه همکاران ما در سازمان برنامه و بودجه رویکرد مثبتی نسبت به فرهنگیان دارند و با تلاش آنها و پیگیری مجدد به محض تامین منابع باقی مانده، پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع، رتبه بندی را یک مسیر در جریان دانست و افزود: معلمان تازه استخدام شده، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ... بنا بر شایستگی‌هایی که کسب کرده‌اند، در مسیر رتبه بندی قرار گرفته‌اند و نیز تمام اعتراضات بررسی شده و احکام جدیدشان صادر شده است.

وی در خصوص توزیع شیر در مدارس نیز تصریح کرد: این امر، مورد تاکید رئیس جمهور بود که دستورات ویژه‌ای داده‌اند؛ چون طرح چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم اکنون ۲۱ استان قرارداد صد در صدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: تا پایان آذرماه این استان‌ها، کامل به توزیع شیر در مدارس ابتدایی خواهند پرداخت و با توجه به اینکه باید این شیرها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند و نیاز است پس از بسته بندی به مدت دو هفته در محیطی نگه داری شوند که قدری تاخیر به خاطر این مسائل بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی