کیف پول الکترونیکی

از آنجا که عمده تراکنش های روزانه مربوط به تراکنش های با مبالغ خرد است، کیف پول الکترونیکی می تواند بهترین ابزار برای خریدهای خرد باشد و مشتریان بانک ملی ایران در آذرماه امسال بیش از 90 میلیون تراکنش روزانه خود را با کیف پول الکترونیکی انجام داده اند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کیف پول دیجیتال به شهروندان این امکان را می‌دهد که در فروشگاه‌ها به‌ صورت آنلاین یا از طریق یک برنامه فقط با یک ضربه روی گوشی هوشمند خود، پرداخت انجام دهند.

بدین ترتیب کاربر از سیر طولانی کشیدن کارت، وارد کردن رمز و انتظار برای قبول شدن تراکنش بی نیاز خواهد بود.پلتفرم کیف پول بانک، خدمت و محصولی بانکی است که امکان پرداخت های خرد مانند خرید های روزانه از مراکز خرید، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت کرایه سرویس حمل و نقل (مترو، تاکسی و اتوبوس)، بلیت سینما و ... را برای مشتری فراهم می کند.در روش کیف پول، یک حساب مالی مجازی برای مشتری ایجاد می شود که می توان آن را با حساب بانکی شارژ کرد و از طریق درگاه های اینترنتی، اپ های موبایلی و یا کدهای دستوری(USSD) پرداخت ها را انجام داد.

بانک ملی ایران بیش از 16 میلیون و 897 کیف پول برای مشتریان خود صادر کرده که از این تعداد بیش از 3 میلیون و 197 هزار آن فعال است .گفتنی است، در آذرماه امسال، بیش از 90 میلیون و 551 هزار تراکنش موفق به ارزش بیش از 113 میلیارد و 348 میلیون و 362 هزار ریال توسط کیف پول های بانک انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی