• ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
  • کد خبر: 37426
ارایشی

شرکت «the body shop» به دلیل عملکرد ضعیف تجاری در دوران کریسمس و کاهش فروش، در آستانه ورشکستگی قرار گرفت.

به گزارش ایران‌پژواک، برند بادی شاپ (the body shop) یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست است. این برند در کشور ما نیز مخاطبان خود را دارد و افراد زیادی متقاضی واردات و خرید محصولات آن هستند.

شرکت the body shop در سال ۱۹۷۶ توسط آنیتا رودیک (Anita Roddick) در شهر برایتون کشور انگلستان تاسیس شد. اما پس از فروش آن به شرکت «لورئال (L'Oréal)» در ۲۰۰۶، مالکیت آن چندین بار تغییر کرد.

برخی محبوبیت این برند در نزد طرفداران خود در سرتاسر جهان را به سبب به کارگیری مواد گیاهی و رایحه‌های طبیعت می‌دانند. عده‌ی دیگری نیز دلیل استقبال مردم از تولیدات این کمپانی را علاوه بر کیفیت مطلوب محصولات، وابسته به فعالیت‌های اجتماعی موثر و مبارزه با آزمایش محصولات شرکت‌های مشابه بر روی حیوانات دانسته‌اند.

به هرحال، بادی شاپ از موفق‌های امروزی در زمینه‌ی مربوط به کار خود است و بالغ بر ۱۰۰۰ محصول متفاوت با کیفیت بالا تولید و روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند.

این شرکت پس از گذشت حدود ۵۰ سال از تاسیس آن، به دلیل کاهش فروش و عملکرد ضعیف تجاری در دوران کریسمس در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است. این اقدام منجر به تعطیلی فروشگاه‌ها و از دست رفتن بسیاری از مشاغل خواهد شد.

در نوامبر ۲۰۲۳ شرکت آلمانی «اورلیوس (Aurelius)» با ۲۰۷ میلیون پوند این شرکت را خریداری کرد و در تلاش است تا آنرا از ورشکستگی نجات دهد.

شرکت the body shop در ۷۰ کشور، ۳۰۰۰ فروشگاه دارد و ده‌ها هزار نفر در این فروشگاه‌ها مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی