أسما محمد

همسر اول رهبر سابق گروه تروریستی داعش در نخستین ظهور علنی خود و مصاحبه با شبکه سعودی الحدث به افشای جنایات البغدادی پرداخت.

به گزارش ایران‌پژواک، «أسما محمد»نخستین همسر «ابوبکر البغدادی» سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش در نخستین ظهور علنی، با شبکه تلویزیونی سعودی «الحدث» گفتگو کرد و به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی و آخرین روزهای حیاتش پرداخت.

وی در این مصاحبه که ویدیوی آن در فضای مجازی و کانال های تلگرامی به شدت وایرال شده، گفت: ابوبکر البغدادی پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را به عهده گرفت، دچار غرور شد. من تا قبل از خطبه مشهور البغدادی در مسجد جامع موصل از انتخاب او به عنوان خلیفه داعش اطلاع نداشتم. او آرزو داشت دامنه خلافتش به رم برسد.

او تصریح کرد: نیروهای آمریکایی هنگامی که دنبال البغدادی بودند، به خانه‌اش حمله و برادر بزرگ او را بازداشت کردند. شرایط داعش پس از کشته شدن «ابو سیاف» در سال ۲۰۱۵ فاجعه‌بار شد. البغدادی با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند. بیگانگان تفکر داعش را هدایت و رهبری می‌کردند. اعضای داعش شمار زیادی یتیم و بیوه از خود به جای گذاشتند.

من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم. او حتی دختر خود را نیز که ۱۲ سال سن داشت شوهر داد. من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همرزمانش ناراحت شده باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی