سرطان

ویدیوی کیت میدلتون، عروس پادشاه انگلیس درباره ابتلایش به سرطان ظاهرا باعث خواهد شد زندگی بسیاری از آمریکایی‌ها نجات پیدا کند.

به گزارش ایران‌پژواک، ماجرا این است که بعد از اعلام عمومی کیت میدلتون درباره اینکه بیمار شده جستجوی گوگل برای علائم و آزمایشات سرطان ۶۵ درصد افزایش یافته است. در واقع رسانه‌ها معتقدند که اعلام شجاعانه کیت میدلتون در مورد تشخیص سرطان اخیرش، علاقه آمریکایی‌ها را به سلامتی خود برانگیخته است.

داده‌های جمع‌آوری‌شده در این هفته توسط کلینیک‌های مراقبت‌های بهداشتی نشان می‌دهد که جستجوهای آنلاین برای عبارات «علائم سرطان» ۶۵ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط DailyMail.com نشان می‌دهد که درخواست‌های گوگل با استفاده از اصطلاح «جراحی شکم» - عملیاتی که در آن سرطان میدلتون کشف شد - در هفت روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

تحقیقات مربوط به «پیش‌آگهی سرطان تخمدان» ۱۵۵۰ درصد و موارد مربوط به «پیش‌آگهی سرطان معده» ۹۰۰ درصد افزایش یافت.

جستجوهای «مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه» ۹۰ درصد و «پیش آگهی» ۶۰ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان در کلینیک Devonshire، یک مطب پوست در بریتانیا، داده‌های جستجو را تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که پرسش‌های مربوط به "علائم سرطان" و "آزمایش‌های سرطان" نیز پس از پست او به ترتیب ۴۱ و ۴۰ درصد افزایش یافته است.

دکتر دانیل لاندو، انکولوژیست و هماتولوژیست، می‌گوید: از زمان اعلام این خبر، بیماران بیشتر با بدن خود هماهنگ شده‌اند و بسیاری از مردم به شدت به دنبال اطمینان از عدم سرطان هستند.

همچنین دکتر کانال پرت، جراح پوست در لندن، معتقد است: «افزایش آگاهی از علائم سرطان نقش مهمی در نجات زندگی دارد. کیت میدلتون با به اشتراک گذاشتن تجربه‌اش نه تنها واقعیت‌های مبارزه با سرطان را روشن کرده است، بلکه دیگران را به دنبال کمک و حمایت تشویق کرده است.»

همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند، صحبت کردن به طور عمومی منجر به جستجوی دیگران برای علائم و آزمایش‌های سرطان شده است، در نتیجه آگاهی را افزایش می‌دهد و در نهایت زندگی را نجات می‌دهد.

بسیاری از افرادی که مراقبت از خود را نادیده می‌گیرند، و معتقدند که برای مقابله با یک موقعیت جدی بسیار جوان و سالم هستند، اکنون می‌بینند که واقعاً ممکن است برای هر کسی این اتفاق بیفتد.

بر اساس آمارهای گوگل، آمریکایی ها علاقه بیشتری به اصطلاحات مرتبط با سرطان نشان داده‌اند.

«غربالگری پروستات»، «غربالگری سرطان دهان»، «غربالگری سرطان روده بزرگ» و «علائم سرطان روده بزرگ در زنان» نیز افزایش قابل توجهی در جستجو داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی