صنایع آذین فلز آرتین

مدیرفروش شرکت صنایع آذین فلز آرتین، گفت: با توجه به مشکلاتی که برای واردات پیش آمده است، سعی کردیم از محصولاتی استفاده کنیم که تولید داخل است و به سمت خودکفایی حرکت کرده ایم.

مهرتاش قریشی، مدیرفروش شرکت صنایع آذین فلز آرتین در گفت‌وگو با خبرنگار "ایران پژواک" پیرامون حضور این شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه، این بود تا طرح های جدیدی که برای صنعت ساختمان قابل استفاده است را ارائه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ورق هایی که در شرکت ما تولید می شود از لحاظ استاندارد با ورق هایی که در طراحی داخلی و خارجی، لابی هتل ها، رستوران ها و مرکز های خرید و ... که با طراحی های نوین در جهان ساخته می شوند و به کار می روند برابری می کند. این محصولات با این استاندارد جایش در بازار داخلی خالی بود و ما با تکیه بر توان داخلی این نیاز را برطرف کردیم.

وی، ادامه داد: تمام این موارد از محصولات تولید داخل هستند که به سهولت قابل دسترسی می‌باشند و ما ورق‌های دکورایتیو را مطابق با استانداردهای جهانی در داخل کشور تولید کرده ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که برای واردات پیش آمده است، سعی کردیم از محصولاتی استفاده کنیم که تولید داخل است و به سمت خودکفایی حرکت کرده ایم.

مدیرفروش شرکت صنایع آذین فلز آرتین، گفت: محصولات ما ورق‌های دکوری است که از جنس‌های آهن، مس و برنج هستند و با استفاده از فعالیتی که روی آن ها انجام می شود، به صورت ورق های تزئینی در می آوریم که داخل کابین آسانسور و مکان‌های دیگر استفاده می شود.

قریشی در ارزیابی نمایشگاه امسال هم افزود: نمایشگاه بر پایه‌ی تولید داخلی بر پا شده و شرکت ها بر تولید داخل تمرکز داشتند.

وی در پایان گفت: بازخورد خوبی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای جا انداختن محصولاتمان در این نمایشگاه حاضر شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی