رایتل

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیرامون مشکلات کاربران رایتل و مبین نت، گفت: در صورتی که گزارشی پیرامون مشکلات کاربران اپراتورها به کمیسیون ارجاع شود پیگیری می‌کنیم و اجازه تضییع حقوق مشترکان اپراتورها را نمی دهیم.

به گزارش ایران پژواک، سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ورود مجلس به مشکلاتی که اخیرا کاربران اپراتورهایی همچون رایتل و مبین نت با آنها مواجه اند که طی گزارش هایی در سیتنا طرح و پیگیری شده است، گفت: در صورتی که گزارشی پیرامون مشکلات کاربران اپراتورها به کمیسیون ارجاع شود حتما پیگیری می‌کنیم و اگر حقی از مشترکین از بین رفته باشد، کمیسیون حتما بررسی می‌کند.

گفتنی است سیتنا طی هفته‌های اخیر طی گزارش های مفصلی به بررسی و پیگیری مشکلات کاربران اپراتورهای رایتل و مبین نت پرداخته است.

نمونه توئیت‌های نارضایتی کاربران رایتل

مبین نت-رایتل

نمونه توئیت‌های نارضایتی کاربران مبین نت

مبین نت-رایتل

با مراجعه به شبکه های اجتماعی و جستجوی نام رایتل و مبین نت در آنها با انبوه گلایه های کاربران از نحوه سرویس دهی این اپراتورها مواجه می شوید که سیتنا طی گزارش هایی به انعکاس این گلایه ها در توئیتر پرداخته است.

در همین راستا و به منظور نظارت رگولاتوری بر نحوه عملکرد اپراتورها، سید محمد امامی، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در گفت و گو با خبرنگار سیتنا پیرامون مشکلات اخیر کاربران رایتل ضمن تاکید بر فرصت یک هفته ای رگولاتوری به این اپراتور اعلام کرد: انتظار داریم که رایتل هم اطلاع رسانی بیشتری نسبت قبل انجام دهد و هم به نحوی رضایت مشترکین در خصوص کیفیت خدمات را جلب کند.

همزمان با انتشار این گزارش مجددا به سرچ واژه مبین نت و رایتل پرداختیم که با حجمه این مشکلات مواجه شدیم که برخی از آنها در ذیل آمده است.

نارضایتی کاربران مبین نت در روزهای اخیر

مبین نت-رایتل

نارضایتی کاربران رایتل در روزهای اخیر

مبین نت-رایتل

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی