استقلال

مسابقه استقلال - گل‌گهر هرگز خالی از حواشی داوری نیست و این بار هم این اتفاق رخ داد.

به گزارش ایران‌پژواک، موعود بنیادی‌فر نفر اول فهرست داوران الیت فوتبال ایران است و کمیته داوران باتوجه به حساسیت مسابقه دو تیم استقلال و گل‌گهر او را برای این مسابقه برگزیده بود. با این حال او در لحظات پایانی در معرض یک چالش واقعی قرار گرفت و در حالی زمین مسابقه را ترک کرد که بازیکنان گل‌گهر با عصبانیت شدید و رگی که از گردنشان بیرون آمده بود، او را احاطه کرده بودند.

موعود در لحظات پایانی در معیت شیرازی رییس هیئت فوتبال تهران و مسئول برگزاری بازی، با حالت دو مسابقه را ترک کرد تا احیانا درگیری داخل زمینش با بازیکنان گل‌گهر بیشتر از این حاد نشود.

تصمیمی که او گرفت به پنالتی دقایق پایانی مسابقه برمی‌گردد. جایی که محمد حسینی وینگل گل‌گهر از پشت به رضا میرزایی که یک تنه به دفاع استقلال زده بود برخورد کرد و او را نقش بر زمین کرد. حالا از کارشناسان سوال کرده‌ایم آیا این تصمیم بنیادی‌فر درست بود یا نه؟ آیا او یک اشتباه بزرگ انجام داده یا یک شجاعت جدی را با سوت خود در لیگ برتر فوتبال ایران خلق کرده‌ است.

نظر ۶ کارشناس داوری به برخورد میرزایی با حسینی (دقیقه ۹۰+۵ - پنالتی به سود استقلال)

ابراهیم میرزابیگی: بازیکن شماره ۲۰ گل‌گهر با دست مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و به درستی پنالتی اعلام شد.

تورج حق‌وردی: مدافع با زانو به پشت زانو به پشت پای مهاجم استقلال ضربه زد و صد درصد پنالتی بود.

حیدر سلیمانی: خطای پنالتی رخ نداد. مدافع توپ را زد و چنین برخوردهایی در فوتبال طبیعی است اما بازیکن استقلال با زرنگی از داور پنالتی گرفت.

غلامرضا جباری: خطای پنالتی به درستی اعلام شد.

نوذر رودنیل: وقتی بازیکنی می‌خواهد از بین دو بازیکن دیگر عبور کند، طرفین را هل می‌دهد. در این صحنه هم خطایی رخ نداد و داور به اشتباه پنالتی گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی