فرین

این روزها انتخاب یک آزمایشگاه خوب و استاندارد به خصوص برای افرادی که در کلان‌شهرهایی مانند تهران زندگی می‌کنند کار بسیار مشکلی شده است.

گزارش آگهی/ اگر در تهران زندگی می کنید و به دنبال بهترین آزمایشگاه در تهران هستید، ما آزمایشگاه فرین که یکی از بروزترین و مجهزترین آزمایشگاه های کشور است را به شما معرفی می کنیم. آزمایشگاه فرین که در میدان چیذر واقع شده است، به روز ترین تجهیزات پزشکی دنیا را دارد و انواع آزمایش های، تیروئید، چربی خون، مدفوع، خون، تست پاپ اسمیر، ادرار و آزمایش قند خون در این آزمایشگاه صورت می گیرد.

برای انتخاب یک آزمایشگاه خوب چندین معیار را باید در نظر داشته باشید، که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهد شد پس با ما همراه باشید.

خصوصیات یک ازمایشگاه خوب :

  • عدم تاخیر در اعلام نتایج

کوتاه بودن زمان اعلام نتایج بسیار مهم است زیرا در شرایط اضطراری زمان از دست رفته میتواند نتایج مخربی برای ما به همراه داشته باشد.

  • استفاده از امکانات روز دنیا

یک آزمایشگاه استاندارد برای انجام آزمایشات پیشرفته و اعلام نتایج دقیق نیازمند استفاده از جدیدترین امکانات آزمایشگاهی می‌باشد.

  • برخورد صحیح با بیمار

فردی که برای آزمایش به آزمایشگاه مراجعه می‌کند استرس بالایی دارد و در این زمینه برخورد صحیح پرسنل می‌تواند در آرام کردن فرد تاثیر زیادی بگذارد.

  • محیط آرام و بهداشتی

محیط آزمایشگاه باید کاملا بهداشتی باشد تا از انتقال بیماری جلوگیری ‌شود.

  • صحت و ودقت بالا در آزمایش

برای بالا بردن احتمال صحیح بودن آزمایش و جلوگیری از درخواست آزمایش مجدد از بیمار باید آزمایش با دقت بالا انجام شود.

  • گستره وسیع آزمایش‌ها

یک آزمایشگاه خوب و استاندارد دارای طیف وسیعی از انواع آزمایش‌ها می‎‌باشد.

آزمایشاتی که در آزمایشگاه فرین میتوانید انجام دهید.

  • آزمایش تیروئید

تیروئید غده‌ای است که در جلوی گردن قرار دارد، این غده از غدد بسیار مهم در بدن بوده به نحوی که قادر است بسیاری از عملکردهای بدن را تحت الشعاع قرار دهد. بیماری تیروئید به دو نوع کم کار و پر کار تقسیم می‌شود، این غده در سوخت وساز بدن ایفای نقش می‌کند که اگر دچار مشکل شود با آزمایش تیروئید قابل شناسایی و درمان است.

  • آزمایش چربی خون

چرا آزمایش چربی خون بسیار مهم است؟ دلیل اساسی بررسی چربی خون پیشگیری از ابتلا شدن به بیماری‌های قلبی و عروقی است. با انجام این آزمایش شما می‌توانید از بروز سکته و تمامی بیماری‌های قلبی و عروقی جلوگیری کنید و یا اگر دارای چربی خون هستید آن را کنترل نمایید.

  • آزمایش مدفوع

در آزمایش مدفوع بیمار از نظر وجود عفونت، خون و سلول‌های خونی و… بررسی می‌شود. یکی از دلایل مهم بودن آزمایش مدفوع بررسی سلامت سیستم گوارشی بدن و وجود انگل است.

  • آزمایش خون

معمولا افرادی که برای سلامتی بدن خود ارزش قائل هستند سالی یک بار آزمایش خون (چکاب) میدهند، در آزمایش خون میزان گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید، هموگلوبین، پلاکت و… بررسی میشود.

  • تست پاپ اسمیر

تست پاپ اسمیر برای بررسی سلول‌های دهانه‌ی رحم استفاده می‌شود. امروزه بیماری‌های سرطانی مربوط به رحم در میان بانوان بسیار افزایش یافته است، سرطان دهانه‌ی رحم با غربالگری توسط پاپ اسمیر قابل تشخیص است و برای بانوان بالای 20 سال که دارای رابطه جنسی هستند به شدت توصیه می‌شود.

  • آزمایش ادرار

تمامی افراد باید به صورت سالیانه آزمایش ادرار را انجام دهند، این آزمایش بیماری‌های عفونی مجاری ادرار که امروزه بسیاری از افراد درگیر آن هستند را نشان می‌دهد.

  • آزمایش قند خون

آزمایش قن خون یکی از مهم ترین آزمایش‌های تشخیصی به شمار می‌رود، امروزه بیماری دیابت یکی از شایع ترین بیماری‌هایست که بسیاری از افراد درگیر آن هستند. بیماری دیابت می‌تواند موجب بروز اختلال در عملکرد قلب، کلیه و... می‌شود و راه تشخیص آن انجام آزمایش قند خون می‌باشد.

فرین، بهترین آزمایشگاه تهران به همراه نمونه گیری در منزل

VIT D

انجام این آزمایش بسیار مهم است چرا که کمبود و یا زیاد بودن مقدار ویتامین دی 3 در بدن برای فرد مشکل ساز می‌شود، یکی از عوارض کمبود ویتامین دی 3 بروز پوکی استخوان است چرا که مانع جذب کلسیوم در بدن می‌شود.

هیدروکسی پروژسترون

یکی از هورمون‌های جنسی در بدن افراد است و وجود اختلال در ساختار و مقدار آن می‌تواند سبب به وجود آمدن مشکل در بدن فرد شود. همچنین این هورمون در زنانی که اختلالات قاعدگی، رویش موهای زائد روی سینه و بدن، ریزش موی فراوان و… دارند نیز بررسی می‌شود.

تست حاملگی(beta -HCG) کمی

بعد از لقاح بین اسپرم و تخمک، BHCG سنجش این پارامتر می‌تواند حاملگی را به طور قطعی تشخیص دهد.

آلکالین فسفاتاز سرم. ALK-P

این آنزیم به طور طبیعی در خون وجود دارد ولی افزایش آن مطرح کننده‌ی بیماری‌های کبدی و مجاری صفراوی و یا حتی استخوانی است. آلکالین فسفاتاز های خیلی بالا به همراه افزایش کمتر آنزیم‌های کبدی، مطرح کننده‌ی انسداد در مجاری صفراوی است و هنگامی که این اتفاق رخ می‌دهد پزشک باید با راه‌های دیگر مانند عکس برداری و ... پیگیر بیمار شود.

آلفا فتو پروتئین سرم

نوعی تومور مارکر است، بدین معنی که میزان و وجود سلول‌های سرطانی را نشان می‌دهد، از آلفا فتو پروتئین برای تشخیص تومورهای بیضه، کلیه، تخمدان، کبد و… و همچنین پیگیری پاسخ به درمان این بیماری‌ها استفاده می‌شود. بسیار واجب است که افراد این آزمایش را برای تضمین سلامت خود انجام دهند.

و چندین نوع آزمایش دیگر که شما با مراجعه به وبسایت www.farinlab.com میتوانید مشاهده کنید در آزمایشگاه پیشرفته فرین انجام می‌شود.

نمونه گیری در منزل

فرین، بهترین آزمایشگاه تهران به همراه نمونه گیری در منزل

یکی دیگر از خدماتی که در این روزهای پر مشغله مورد نیاز بسیاری از افراد قرار گرفته است، نمونه گیری درمنزل می‌باشد. در برخی مواقع شما پدر یا مادر سالمندی دارید که به خوبی قادر به حرکت و یا قرار گرفتن در مکان‌های شلوغ نمی‌باشند یا فرزند شما از قرار گرفتن در محیط آزمایشگاهی ترس دارد، و یا برای صرفه جویی از وقت، قرار نگرفتن در ترافیک و ... بهتر است نمونه گیری در منزل را انتخاب کنید.

برای این کار شما باید یک آزمایشگاه استاندارد با کادری مجرب و قابل اعتماد پیدا کنید، پبشنهاد ما به شما آزمایشگاه فرین است که با دارا بودن تمامی فاکتورها می‌توان آن را یکی از بهترین آزمایشگاه‌ها دانست.

در آزمایشگاه فرین نمونه گیری در منزل که مانند آزمایشگاه فردا بهترین آزمایشگاه در تهران است، به صورت کاملا دقیق انجام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی