باربی

این روزها به‌دلیل علاقه فراوان به باربی،‌ بسیاری از والدین اسم دختر نو رسیده خود را «باربی» می‌گذارند. در واقع میل به گذاشتن نام «باربی» روی دخترها حدود ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایران‌پژواک، تا ۵ یا ۶ سال آینده، حضور و غیاب کردن دانش‌آموزان سر کلاس درس، کمی شبیه این خواهد بود: «باربی؟ باربی؟ کن؟ باربی؟ باربی؟»

به نظر می‌رسد فیلم باربی که به‌تازگی اکران شده، والدین بسیاری را مشتاق کرده تا روی دختران‌شان نام عروسک پلاستیکی باربی را بگذارند.

بنابر گزارش‌ها، ماه گذشته جستجوی نام باربی در سایت مربوط به انتخاب نام برای نوزادان،‌ ۳۰۰درصد افزایش یافته که این مقدار در مورد نام پسرانه «کن»، شخصیت مقابل باربی، ۲۰۰درصد بوده است.

بنابه گفته این سایت اسامی نوزادان، معنی باربی، «غریبه»، اما معنی کن، «خوش‌تیپ» است. خالق باربی، اسم این عروسک را از روی اسم دخترش «باربارا» برداشته روی شخصیت مرد مقابل باربی، مخفف اسم پسرش «کنث»، یعنی کن را گذاشته بود.

بعد از اینکه برای اولین بار در سال ۱۹۵۹، فیلم باربی منتشر شد، این اسم آنچنان محبوب شد که تا سال ۱۹۶۴، از هر یک میلیون نفر، بین ۷۰ تا ۱۰۰ نوزاد، باربی نامیده شدند. به نظر می‌رسد آن روزهای محبوبیت نام باربی دارد دوباره تکرار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی