بنزین

بر اساس تفاهمنامه‌ای که ابتدای آذرماه بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا به‌امضا رسید، مقرر شد تا حداکثر دوماه بعد (ابتدای بهمن‌ماه) ثبت درخواست کارت سوخت آنلاین شود.

به گزارش ایران‌پژواک، درحال‌حاضر تنها راه برای ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است و بعد از ثبت درخواست متقاضی، حداقل حدود یک‌ماه زمان نیاز است تا کارت هوشمند سوخت صادر شده و به‌دست متقاضی برسد.

هفتم آذرماه امسال بود که با امضای تفاهمنامه‌ای، از سامانه "برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت" که با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا ایجاد شده، رونمایی شد.

در این مراسم، جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌فرآورده‌های نفتی گفته بود: "امروز با امضای تفاهمنامه و رونمایی از سامانه برخط ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، فرآیند پیش‌راه‌اندازی این سامانه آغاز شده و حداکثر تا ۲ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از آن پس، درخواست‌های خود را آنلاین ثبت کنند."

به گفته وی، با راه‌اندازی این سامانه، زمان انتظار صدور کارت سوخت از یک ماه به ۱۰ روز کاهش می‌یابد.

حال که در روزهای پایانی دی‌ماه هستیم، طبق وعده داده شده، باید شمارش معکوس راه‌اندازی این سامانه و شروع ثبت‌نام آنلاین درخواست کارت سوخت آغاز شود؛ اما هنوز اخبار رسمی حاکی از آغاز این فرآیند از روزهای آینده نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی