• ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
  • کد خبر: 37339
قتل

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری پسری خبر داد که پدر خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود.

به گزارش ایران‌پژواک، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در گفت وگو با مهر اظهار داشت: اوایل بهمن ماه سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مردی حدوداً ۵۴ ساله در تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداری دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به محل حادثه در یکی از خیابان‌های مرکز تهران دریافتند یک مرد حدود ۵۴ ساله به صورت طاق باز روی زمین افتاده و در تن پیمایی از وی آثار دو ضربه چاقو به پهلوی مقتول مشاهده کردند سارق با کمک شهروندان به دام افتاد و دستگیر شده است و در ادامه کارآگاهان او را به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: از متهم حین دستگیری سه قبضه سلاح سرد چاقو کشف و توقیف شد.

وی گفت: متهم در بازجوی اولیه صراحتاً به ارتکاب قتل معترف شد و اقرار کرد مقتول پدرش است و به دلیل آزار و اذیت مادرم مدتی پیش از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت تا اینکه چند نفر به دستور او به منزل ما آمدند و خانه را خراب کردن من نیز برای انتقام وی را تعقیب کرده و در ادامه با چند ضربه چاقو او را به قصر رساندم.

سردار گودرزی در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با دعوت از خانواده مقتول و تحقیقات از آنها و همینطور اقدامات گسترده اطلاعاتی و میدانی در محل حادثه اظهارات قاتل تأیید و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی