خودرو

گزارش امروز بازار خودرو حکایت از کاهش ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی قیمت پژو پارس در بازار دارد.

به گزارش ایران پژواک، در معاملات امروز خرید و فروش خودرو نوسانات نرخ ارز باعث شده تا رونقی در بازار و تغییرات قیمتی نباشد. به نحوی‌که  پژو207 اتوماتیک با ثبات قیمت 105 میلیون تومان، پژو206 تیپ 2 با قیمت 59 میلیون تومان، پژو405 GLX‌ با قیمت 51 میلیون تومان و پژو206 صندوق‌دار با قیمت 69 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پراید 111 هم با ثبات قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان،  پژو پارس با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 66 میلیون و 500 هزار تومان،  پژو206 تیپ 5 با قیمت 68 میلیون تومان و سمندال‌ایکس با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 53 میلیون تومان، سمند EF7 با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 56 میلیون فروخته می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به‌شرح زیر است:

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ماهیان IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 0
    باسلام .. پولدارها روز به روز پولدارتر وضعفا روز به روز ضعیف تر میشوندچرا سرخودرا به درد بیاوریم .. مسوولین به دنبال ثروت اندوزی برای خود ویا وابستگان نزدیک.واگر زسید وابستگان دور خود هیچ کس به فکر مردم نیستند. من یک نظامی بازنشسته هستم باسه فرزند دانشگاهی وبا حقوقی نزدیک به 2100000 دومیلیون صد دراین مملکت چگونه باید زندگی کرد به خدا خیلی وقتها ارزوی مرگ خودرا از خداوند میطلبم وتازه به این نتیجه رسیدم خداوند هم مارا به حال خود گذارده ////بحرجال وبا دلی پردرد بگویم با کمی جمع جور کردن دوربر مبلغ ده میلون تومان مبادرت به ثبت نام یک دستگاه پراید 111 نمودم که طبق بخش نامه موعدتحویل هفته چهارم مردادماه بود لاکن با گذشت دو ماه از موعد تحوبل هنوز خبری نیست وبه هر کجا مراجعه میکنم هیچکس جوابگو نیست از ان زمان هم دو مرحله اقدام به پیش فروش ماشینهایش نموده تا سال 98 حال یک نفر غیر مسلمان .یک یهودی یک بیطرف. بپرسید در این مملکت به چه چیز.به چه کس .یا به چه مسعولی باید باور داشت به چه حساب لاکن فقط به این نگته رسیدم خداوند زودتر شر من بنده حقیز رااز سر این مسولان کم کند بر همین حساب است مملکتی که هیچ گونه حساب وکتابی در ان نیست وهمه چیز ظاهری وریا کارانه ..باید بگویم خداوند اخرو عاقبت مارا ختم به خیر نماید امبن.......

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی