• ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
  • کد خبر: 1202
کیروش

کارلوس کی روش بار دیگر از در آستانه جام جهانی از تحریم های ظالمانه علیه ایران سخن گفته است و گفته که هیچ تیمی با ایران بازی نمی کند.

به گزارش ایران پژواک، او پیش تر و در آستانه جام جهانی 2014 برزیل هم از تحریم های ظالمانه علیه ایران حرف زده بود  و گفته بود ایران در مسیر آماده سازی خود با مشکلات زیادی روبرو بود که یکی از آنها عدم استقبال تیم های بزرگ از انجام بازی تدارکاتی بود.

این بار هم حرف های کی روش بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت و نوک پیکان انتقادات کی روش متوجه آمریکا است که به تازگی برجام را نقض کرده و هر روز مشغول تحریم های جدید علیه ایران است.

همان طور که مطلع هستید بیشتر بازی های تدارکاتی از سوی شرکت هایی ترتیب داده می شود که به دلیل وضع تحریم ها از سوی آمریکا از همکاری با ایران و رد و بدل کردن قرارداد همکاری ترس دارند.

اما با توجه به گفته های کی روش در مورد تحریم ها و اینکه تحریم ها را ظالمانه خوانده است هیچ بعید نیست ترامپ حضور کی روش را در آمریکا منتفی کند! فدراسیون فوتبال آمریکا که پیش تر سابقه همکاری با کارلوس کی روش را داشته است در پی عدم صعود به جام جهانی 2018 بار دیگر در اندیشه جذب این مربی است و از آنجایی که این مربی به همکاری خود با ایران بعد ازجام جهانی 2018 پایان می دهد مشکلی برای عقد قرارداد همکاری با کارلوس کی روش نخواهد داشت مگر اینکه ترامپ دستور بکارگیری از کارلوس کی روش را به خاطر اظهاراتش در مورد تحریم های وضع شده علیه ایران صادر کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی