احمد امیرآبادی‌فراهانی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره توزیع کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی میان منتخبان استان تهران، گفت: همه منتخبان تهران کارت هدیه‌ یکی از دستگاه‌های اجرایی را پس دادند.

به گزارش ایران پژواک، احمد امیرآبادی فراهانی در واکنش به مطرح شدن خبری مبنی بر اینکه در جلسه معارفه نمایندگان تهران با یکی از سازمانهای دولتی استان به هر نماینده کارت هدیه داده شده است اظهار داشت: قضیه از این قرار است که جلسه ای برای معارفه نمایندگان استان تهران با یکی از سازمان‌ها برگزار شد و در پایان جلسه دو کارت هدیه به این نمایندگان داده شد.

وی متذکر شد: در ادوار گذشته مجلس نیز چنین اتفاقاتی افتاده بود و بنده به یاد دارم که اعضای کمیسیون برنامه و بودجه  به یکی از سازمان‌ها رفتند و به ما تبلت هدیه دادند و همان موقع چند نفر از ما نمایندگان این هدیه را بازگرداندیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما معتقدیم که با نمایندگان نباید این گونه برخورد شود و این رفتارها در شأن نمایندگان مجلس نیست.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت: همه نمایندگان تهران کارت های هدیه را برگرداندند که اتفاق بسیار خوبی برای مجلس یازدهم است و نشان داد که مجلس یازدهم از این گونه مسائل کوتاه نخواهدآمد و برخورد می کنند.

وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی هم می خواهیم این رفتارها را که در برخی از مجالس قبل با نمایندگان داشتند، در این دوره مجلس نداشته باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه طبق قانون، نمایندگان تا چه حد مجاز به دریافت هدیه از دستگاههای اجرایی هستند، گفت: ما در قوانین ممنوعیت نداریم اما اصل این ماجرا درست نیست چرا که نماینده شأن نظارتی بر دستگاه اجرایی دارد و نمایندگان باید با این گونه رفتارها برخورد جدی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی