• ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر: 19073
بله

«بله» یک شبکه اجتماعی پیام‌رسان است که با توجه به امکاناتی که برای اشخاص و کسب و کارها فراهم کرده است، می‌تواند تبادلات مالی و غیرمالی آن‌ها را تسهیل نماید.

به گزارش ایران پژواک، در اطلاعات مندرج در سایت پیام رسان بله امده است:

«بله» علاوه بر ظرفیت تبادل پیام، می‌تواند بابت تبادل پول و انواع خدمات مالی و بانکی استفاده شود. زیرساخت مالی این اپلیکیشن با حمایت بانک ملی ایران فراهم شده است.

همواره تلاش می‌گردد کلیه استانداردهای مربوط به اطمینان از صحت و امنیت تراکنش‌های بانکی طبق زیرساخت بانکی در این اپلیکیشن نیز توسعه یابد و به روز شود. اطلاعات کاربران به دقت حفظ شده و خدمات بانکی به طور دقیق، سریع و صحیح انجام شود.

بله تلاش می‌نماید بر اساس زیر ساخت فوق الذکر، استفاده از سایر کارت‌های شتابی را نیز درون خود توسعه داده و انتظارات کلیه ی مشتریان بانکی را به عنوان کابران خود تامین نماید. بله همواره تلاش می‌نماید در تسهیل خدمات بانکی کاربردپذیر باشد و به ویژه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی یاری رساند.

شما می‌توانید از بله برای ارتباطات مالی شخصی، ارتباطات مالی با کسب و کارها و ارتباطات با بانک‌ها و شرکتهای پرداخت از جمله و نه محدود به، انتقال پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، استعلام قبض موبایل، پرداخت عوارض خروج از کشور، گرفتن موجودی و نیکوکاری در کنار ارتباط با کسب و کارهای مختلف استفاده کنید.

اشخاص و کسب و کارها می‌توانند با توجه به خدمات پیام‌رسانی و مالی ارائه شده در بله، برای اهداف مختلفی مانند فروش کالا یا خدمات، جمع آوری پول با مقاصد خیریه و انتفاعی، ارتباط راحت و در لحظه با مشتریان، جمع آوری شارژ ساختمان، پرداخت‌های اجتماعی مانند پرداخت اشتراکی از جمله شارژ ساختمان یا سهم سفر یا قسط و موارد مشابه از پلتفرم بله استفاده کنند.

بدیهی است امکانات زیرساختی بله همواره در حال توسعه است و به تدریج امکانات متنوع‌تری به آن افزوده و در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران تقدیم خواهد شد.

همچنین پیرامون پیام رسان بله می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

امکان گفتگوی فردی و گروهی در فضایی مطمئن

گفتگو (چت) با دوستان، در یک محیط زیبا، راحت و با امکانات فراوان. تجربه‌ای یکپارچه در همه بسترهای همراه و ثابت (موبایل، وب و یا سکتاپ). ایجاد و ارسال استیکرهای مورد علاقه. امکان استفاده از بازو (بات) در بستری تعاملی با دیگران.

ارسال و دریافت عکس، فیلم و فایل با سرعت بالا

ارسال و دریافت عکس، فیلم و فایل با سرعت بسیار بالا. ارسال و دریافت راحت تصاویر، فیلم‌ها و فایل‌های گوناگون. نگهداری مطمئن در زیرساخت ابری پایدار و سریع «بله». دسترسی مستقیم در هر زمان، هر مکان و با هر ابزار.

نسخه وب و مولتی پلت‌فرم

بله یک شبکه اجتماعی پیامرسان با قابلیت دسترسی از طریق دستگاه های مختلف (مولتی پلتفرم) است. نسخه اندروید و iOS بله از طریق فروشگاه های مختلف اپلیکیشن قابل دانلود است. نسخه وب بله بصورتی ریسپانسیو قابل دسترسی از طریق مرورگرهای مختلف بر روی دستگاه های مختلف است. نسخه دسکتاپ برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک، در بهار 96 بر روی وبسایت بله عرضه خواهد شد.

رسانه‌ای قدرتمند برای افراد و کسب‌وکارها

رسانه‌ای قدرتمند برای افراد و کسب‌وکارها. دریافت و انتشار اطلاعات، افکار و اخبار از طریق کانال‌های گوناگون. خدمات ویژه برای کانال‌های رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی. کاهش هزینه و بهبود ارتباط سازمان ها و مراجعین، با ارایه API اطلاع رسانی متنی و چندرسانه ای بر روی بله.

دستیارهایی منحصر بفرد

ارتباط گسترده و تعاملی با خدمات دهندگان مختلف، در بستری باز و قدرتمند. امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون). قابلیت استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و...). دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی، مانند دریافت و پرداخت وجه، قبض و غیره برای اشخاص حقیقی و حقوقی. خدمات ویژه مالی در کانال‌های رسمی و دستیارهای هوشمند (Bot). پرداخت به سرویسهای آنلاین و شارژ اعتبار با استفاده از بستر پرداخت بله.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی