• ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
  • کد خبر: 19199
کنکور سراسری

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از امروز آغاز شده است ، گفت: در این آزمون ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر پذیرفته خواهند شد.

به گزارش ایران پژواک، فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸۱۸۴ نفر در روزهای۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود. 

وی در ادامه با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در آزمون فوق در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ شهریور صورت گرفت، اعلام کرد: روز پنج شنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ و در روز جمعه ۱۲ دی ماه نیز ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه آزمون به رقابت خواهند پرداخت.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از امروز دوشنبه ۸ دی قابل دریافت است، اظهار کرد: داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲ مهر تا ۲۹ آبان اعلام نکرده اند در زمان دریافت کارت میتوانند اطلاعات خود را ویرایش کرده و وضعیت خود را مشخص کنند.

زرین گفت: هماهنگی های لازم با استانداری های سراسر کشور، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان اورژانس کشور، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش نشانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان بهزیستی، برای برگزاری این آزمون انجام شده است.

به گفته وی؛ برای حوزه های برگزاری آزمون دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شده اند. نآظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: پیش بینی های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شده است. 
چینش صندلی ها با فاصله ۱.۵ متر انجام گرفته است 

به گفته وی؛در مبادی ورودی و پنجره هایی که احتنالا برای تهویه هوای سالن یا کلاس لازم است دقایقی در جلسه آزمون باز شود چینش صندلی انجام نگرفته است. همچنین محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند در تظرگرفته می شود.

زرین تاکید کرد: از روز چهارشنبه  سوم  تا چهارم دیماه فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا در درگاه سازمان سنجش به منظور هماهنگی با وزارت بهداشت جهت برگزاری آزمون این افراد در بیمارستانهای منتخب وزارت بهداشت فعال شد، داوطلبان باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس http://salamat.gov.irمراجعه کنند و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد، افزود:انجام بازرسی بدنی توسط راکت های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می شود. به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آنها غیرقابل استفاده دمی باد ماسک داده خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • البرزی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    واقعا برای این شرایط متاسفم با توجه به اعتراضات باز هم کار خود را میکنند و توجهی به امنیت جانی ما ندارند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی