عکس

استقلال به لطف درخشش خیره کننده رشید مظاهری در ثانیه های پایانی بازی، توانست مقابل گل گهر به پیروزی برسد.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در یک بازی زیبا، جذاب و دیدنی توانست ۳ امتیاز بسیار حساس و حیاتی را از سیرجان به خانه بیاورد و مقابل گل گهر به یک برد ارزشمند دست پیدا کند. بردی که قطعا مدیون واکنش ثانیه های پایانی مظاهری است.

در این دیدار که فرصت های فراوانی روی دو دروازه شکل گرفت، سهم موقعیت های گل گهر در نیمه دوم بیشتر بود ولی رشید مظاهری مقابل ضربات سیرجانی ها واکنش های بسیار خوبی را از خود نشان داد.

اوج واکنش او، در دقیقه ۹۶ بود. جایی که روی اشتباه عجیب و غریب مدافعان استقلال، گادوین منشا درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت استثنایی شد ولی ضربه او که به زیرطاق دروازه زده شد، با واکنش زیبای مظاهری همراه شد و او مانع از سکته کامل تیم فکری در این دیدار شد.

مظاهری که در دقیقه ۶۱ بازی و پس از دبل سیو تماشایی که داشت، دچار آسیب دیدگی شد و حتی گادوین منشا با اشاره به نیمکت استقلال اعلام کرد که مظاهری باید تعویض شود. پس از پایان بازی، سعید عزیزیان مربی دروازه بانان استقلال به همراه پزشک این تیم به سراغ سنگربان تیمشان رفتند تا وضعیت او را جویا شوند.

مظاهری که در ابتدای بازی نیز، تنها بازیکنی بود که در ابتدای بازی به سمت نیمکت گل گهر رفت و با امیر قلعه نویی مربی او در ذوب آهن دیدار کرد و برای حضور در این بازی از سرمربی سابقش رخصت گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی