بورس

در هفته‌ای که گذشت، مجامع عادی سالیانه برخی شرکت‌های بورسی انجام شد و طی آن ضمن تصویب صورت‌های مالی، سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز مشخص شد.

به گزارش ایران پژواک، در هفته‌ای که گذشت، مجامع عادی سالیانه برخی شرکت‌های بورسی انجام شد و طی آن ضمن تصویب صورت‌های مالی، سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز مشخص شد.

در میان شرکت‌هایی که در این هفته مجمع برگزار کردند، سیمان بجنورد که توانسته در سال مالی ۹۹ سود خالص ۳۲۶۶ ریالی را محقق کند بیش از ۹۶ درصد از آن را که معادل ۳۱۵ تومان به ازای هر سهم است، میان سهامدارانش تقسیم می‌کند.

شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) هم سود نقدی ۲۸۰ تومانی را به ازای هر سهم به تصویب رسانده که حدود ۹۸ درصد سود خالص هر سهم این شرکت است.

در این میان توریل با توزیع سود ۳۰ درصدی یکی از ضعیف‌ترین عملکردها را داشته است. این شرکت که در سال مالی ۹۹ سود حالص ۹۹۸ ریالی را محقق کرده تنها به ازای هر سهم ۳۰ تومان به سهامدارانش می‌دهد.

سصوفی، پسهند، رانفور، ددام و حآسا دیگر نمادهایی هستند که در این هفته مجامع خود را برگزار کرده و مقدار سود نقدی تقسیمی میان سهامداران را به تصویب رسانده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی