علیرضا سلیمی

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قول وزیر صمت مبنی بر افزایش تولید داخل که بر قیمت خودرو تاثیر مستقیمی خواهد داشت، باید دید تا چه میزان به این قول عمل می‌شود.

به گزارش ایران پژواک، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی عملکرد وزیر صمت در هفته‌های نخستین شروع بکار، گفت: برای ارزیابی وزیر صمت جدید زود است و ایشان هنوز تیم خود را تشکیل نداده است، اما در مجموع رویکردهای وزیر را می‌توان خوب ارزیابی کرد و باید دید برای رویکردها، برنامه‌های عملیاتی که ارائه می‌شود چیست و آیا می‌تواند آنها را به مرحله اجرا درآورد یا خیر؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: وزیر صمت در مدیریت بازار فولاد و سیمان نقش بسزایی داشت. در دولت قبل، در حوزه‌ی ذخایر استراتژیک کشور به حدی پایین‌تر از 20 درصد رسیدیم که اکنون این ذخایر به حد استاندارد رسیده که این مهم، از جمله اقدامات اصلی وزیر صمت در شروع به‌کار ایشان بوده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه‌ی قیمت خودرو هم یک بخش انتظاری و یک بخش متاثر از سایر تصمیمات در این حوزه است. به عنوان مثال در حوزه‌ی واردات خودرو پیرامون طرحی که در مجلس تصویب و با دست انداز مواجه شد، باید تصمیمات شدیدتری گرفته شود.

عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در پایان تاکید کرد: بر اساس قول وزیر صمت مبنی بر افزایش تولید داخل که بر قیمت خودرو تاثیر مستقیمی خواهد داشت، باید دید تا چه میزان به این قول عمل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی