طالبلو

«وحید طالب لو» دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال در سن 36 سالگی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس وبگردی ایران پژواک، وحید طالب لو در لیگ پانزدهم در استقلال بازی می کرد اما در پایان این فصل و با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم، نامش در لیست خروج باشگاه قرار گرفت.

وی لیگ شانزدهم را برای فولاد بازی کرد اما فصل گذشته به دلیل مسائل خانوادگی ترجیح داد بیرون از فوتبال باشد و در ابتدای لیگ هجدهم هم تصمیم بر خداحافظی از فوتبال گرفت.

طالب لو با انتشار پست اینستاگرامی در خصوص خداحافظی خود از فوتبال، نوشت: «من با فوتبال متولد شدم و تمام خاطرات کودکی و سالهای دور من با فوتبال سرشته شده است. ولی زمان آویختن دستکش‌هایی که به لطف خدا و زحمت پیشکسوتان هر چه دارم از آنهاست، فرا رسیده است. هرچند که تکه ای از وجودم را به جبر زندگی می‌سپارم.»

دروازه بان اسبق تیم استقلال در ادامه از همه بازیکنان، مسئولان و کادر فنی گذشته باشگاه استقلال و هواداران این تیم حلالیت طلبید و از هواداران باشگاه پرسپولیس نیز برای احترام آنها تشکر کرد.

طالب لو در دوران فوتبال باشگاهی خود در 235 بازی درون چارچوب دروازه قرار گرفت که از این تعداد 174 دیدار برای تیم فوتبال استقلال بوده است.

او از سال 2006 تا 2010 نیز در 9 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت که در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ به عنوان ذخیرهٔ «حسن رودباریان» و همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان ذخیرهٔ «ابراهیم میرزاپور» در خدمت تیم ملی بود. از این مسابقات او فقط در مسابقه ایران و کره جنوبی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا و از دقیقه ۱۲۰و برای ضربات پنالتی جایگزین رودباریان شد.

وی از تیم امید استقلال به تیم بزرگسالان این باشگاه آمد و نخستین بار در فصل ۸۲–۸۳ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مقابل تیم سپاهان اصفهان به میدان رفت.

** افتخارات

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 85-84 به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در جام حذفی 87-1386 به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 88-87 به همراه تیم استقلال تهران
نایب قهرمانی در جام حذفی 91-90 به همراه تیم شاهین بوشهر

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی