• ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 26139
سداد

اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک به میزبانی مرکز نوآوری فینوداد برگزار شد.

به گزارش ایران پژواک، اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک به میزبانی مرکز نوآوری فینوداد و با حضور جناب آقایان دکتر ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، دکتر فائز مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، جمعی از مدیران بانک ملی ایران و شرکت داده‌ورزی سداد و فعالان حوزه فین‌تک، در روز چهارشنبه چهارم اسفندماه سال جاری برگزار شد.

در این جشنواره کسب‌وکارها، استارتاپ‌ها، نهادها و افراد تأثیرگذار صنعت فین‌تک با معیارهای از پیش تعیین‌شده توسط ۷۰ داور سنجیده شدند که به‌ترتیب ذیل است:

  • برترین‌های اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ: بلوباک _ فرابوم _ ازکی
  • برترین‌های اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای نوپا:  دونگی _ بلوط _ والتا
  • برترین تولید کنندگان محتوا در حوزه مالی و فین‌تک: راه پرداخت _ گزارش‌های مدیریتی ایلیا
  • برترین مرد تاثیرگذار حوزه فین‌تک: مهدی شریت‌مدار رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک ایران
  • برترین زن تاثیرگذار حوزه فین‌تک: نگار تیمورزاده مدیر بلوبانک

و اما شاید یکی از جایزه‌های پرچالش این جشنواره، جایزه مانع نوآوری یا تبر طلایی باشد که بین دو کاندید طرح صیانت که طبق توصیف مصطفی نقی‌پورفر، دبیر انجمن فین‌تک یک خیانت سازمان‌یافته است و همچنین اینماد اجباری که مانع بزرگی بر سر راه کسب‌وکارهای نوپاست به اینماد اجباری تعلق گرفت.

دکتر ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، در این مراسم گفت: نگاه ما در تحول دیجیتال در افق ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بانک ملی، نگاهی است که می‌خواهیم از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه دانش بنیان و نوآوری کشور استفاده کنیم. پس قطعاً می‌طلبد که از تمام ظرفیت نوآوری و اکوسیستم نوآورانه کشور استفاده کنیم بنابراین از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان و تمام شرکت‌هایی که در این حوزه فعال هستند می‌خواهیم که به ما کمک کند.

وی، افزود: امروز نگاه بانک ملی در حوزه تحول دیجیتال صرفاً بانکداری نیست، ما به دنبال متا بانک ملی ایران و نئو بانک ملی ایران هستیم.

دکتر فائز مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، در ادامه افزود: مرکز نوآوری فینوداد مجموعه‌ای است که چند سال است در شرکت داده‌ورزی سداد شکل گرفته و حوزه‌های فین‌تک و حمایت از استارتاپ‌ها را به شکل متمرکز دنبال می‌کند. چندین رویداد در این مجموعه انجام گرفته که منجر به شناسایی استارت‌آپ هایی شده است که نیاز به کمک دارند.

وی ادامه داد: در مجموعه‌های نوآوری دانشگاهی مانند دانشگاه شریف و امیرکبیر امکاناتی قرار داده و فعال هستیم و به دنبال رسیدن به نتیجه خوبی هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی