• ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
  • کد خبر: 26286
بورس

بورس روز گذشته رشد بیش از ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان بازار را صعودی پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش ایران پژواک، بورس روز گذشته رشد ۲۰ هزار و ۳۲۴ واحدی داشت و شاخص کل بورس به محدوده یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحدی رسید.

کارشناسان برای این هفته روند مثبت معاملات را پیش‌بینی کرده‌اند.

روز گذشته اتفاق مهمی در بازار رخ داد. اما مهم‌ترین اتفاق را می‌توان شکست ارزش معاملات در چهار ماه اخیر دانست.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانسی خبری با اشاره به گفتگوی خود با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه گفت: تاکید شد که احیای برجام باید بدون تبعیض قائل شدن، به تمامی طرفین حقوق برابر در رابطه با پیشرفت بی دردسر همکاری‌ در تمامی زمینه‌ها را مهیا کند.

همچنین علی باقری در چارچوب رایزنی‌های معمول در جریان مذاکرات، شب گذشته به تهران سفر کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که روسیه به اوکراین اطلاع داده است. اگر کی‌یف شرایط مسکو را بپذیرد، «هر لحظه» ممکن است به عملیات نظامی خود پایان دهد.

کدام سهام بورس پیشتاز می‌مانند؟

کارشناسان بورسی عقیده دارند که مذاکرات وین در میان مدت می‌توانند بازار را صعودی کنند. از سوی دیگر جنگ روسیه و اوکراین افزایش قیمت کامودیتی‌ها را در پی داشت و این عامل طی روزهای اخیر روی معاملات تاثیر مثبت داشته است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که بورس امروز روند متعادل و گاها نوسانی را تجربه می‌کند و همچنان سهام ریالی‌محور پیشتاز هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی