• ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
  • کد خبر: 27457
بیت کوین

همه می‌گویند بیت‌کوین سقوط می‌کند اما سوال اینجاست که اگر بیت‌کوین سقوط کند آلت‌کوین‌ها چه می‌شوند؟

به گزارش ایران پژواک، همیشه رسم بازار این بود که آلت‌کوین‌ها در زمان ریزش، بیشتر از بیت‌کوین ریزش می‌کنند. حالا پیش‌بینی می‌شود که احتمالا آلت‌کوین‌ها به زودی بیش از ۷۰ درصد ریزش کنند.

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال عقیده دارد که اگر بیت‌کوین محدوده حمایت خود را از دست بدهد احتمالا آلت‌کوین‌ها هم به شدت ریزش می‌کنند. او در توئیتر خود نوشت: اگرچه که بسیاری از آلت‌کوین‌ها ارزش خود را از دست دادند اما هنوز احتمال ریزش ۷۰ درصد آلت‌کوین‌ها وجود دارد.

اگرچه برخی از آلت‌کوین‌ها بیش از ۸۰ درصد ارزش خود را از دست داده‌اند اما داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که ریزش آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۱۷ حدود ۹۵ درصد بود. این یعنی اگر بازار براساس داده‌های تاریخی پیش برود احتمالا از محدوده قیمتی که در حال حاضر دارند بیشتر ریزش می‌کنند.

نووگراتز در ادامه گفت: «منظور من این است که در حال حاضر روند بازار خطرناک است و اگر می‌خواهید وارد بازار شوید مراقب باشید.»

نووگراتز عقیده دارد که چشم‌انداز بازار رمزارزها به شدت تیره است. براساس این پیش‌بینی احتمالا بیت‌کوین به سمت قیمت‌های پایین‌تر حرکت می‌کند. او گفت: یکی از مسائل این روزهای بازار رمزارزها ترس شدید در بازار است. بازار در شرایطی قرار دارد که ممکن است هر لحظه فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد. البته نووگراتز عقیده دارد که اگرچه پس‌زمینه بازار رمزارزها نزولی است اما او خوشبین است که بازار رمزارزها در نهایت بهبود پیدا می‌کند.

«کریپتو از بین نمی‌رود. حجم سرمایه‌ انسانی هر روز بیشتر می‌شود و بیت‌کوین مانند یک فضاپیما که به سمت ماه حرکت می‌کند از سرکت خود کم نمی‌کند. همانطور که زمانی که اینترنت روی کار آمد از سرعت آن کم نشد و خیلی سریع همه‌گیر شد.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی