• ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
  • کد خبر: 27585
عکس

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: امسال فصل بی‌نظیری بود. مدیریت واقعاً خیلی حرفه‌ای عمل کرد. امیدوارم در نقل و انتقالات موفق باشند.

به گزارش ایران پژواک، وریا غفوری پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: واقعاً خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بعد از ۱۰ سال قهرمان شویم. از مدیریت باشگاه که امسال آرامش خوبی برای باشگاه فراهم کردند تشکر می‌کنم. همچنین از کادر فنی تشکر ویژه‌ای دارم. واقعاً دست تک تک بچه‌ها که گل کاشتند درد نکند. کادر تدارکات و پزشکی ما بی‌نظیر بودند واقعاً مجموعه بی‌نقصی بودیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این قهرمانی را به بهترین هواداران دنیا تقدیم کنیم.

وی افزود: امروز بیشتر برای ما شبیه یک مراسم بود و جشن نبود. وقتی آن فاجعه و حادثه در آبادان اتفاق افتاد نمی‌توانستیم جشن بگیریم. ته دل‌مان غم بزرگی برای مردم آبادان وجود دارد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور پرشور هواداران و تشویق بی‌امان خودش گفت: نمی‌توانم حس و حال خودم را نسبت به هواداران استقلال بیان کنم ، معلوم نیست برای فصل بعد چه آینده‌ای در انتظار من است تا بتوانیم دینی که هوادار بر گردن من دارد ادا کنم. همیشه تا آخرین لحظه‌ای که فوتبال بازی می‌کنم این حس را دارم که هواداران به گردن من دین دارند. سعی می‌کنم همیشه آماده باشم و بهترین بازی‌هایم را برای آنها انجام بدهم. می‌خواهم مهر و محبت آنها را در زمین جبران کنم.

غفوری در مورد اینکه چه توصیه‌ای دارد تا با حفظ ثبات در استقلال موفقیت‌های این تیم در فصل آینده هم تکرار شود و مشکلات قبلی به وجود نیاید، گفت: امسال فصل بی‌نظیری بود. مدیریت واقعاً خیلی حرفه‌ای عمل کرد. امیدوارم در نقل و انتقالات موفق باشند و شاکله خوب تیم‌مان را حفظ کنند تا باز هم بتوانیم برای هواداران قهرمانی بیاوریم.

وی در خصوص برنامه خودش برای فصل آینده عنوان کرد: وضعیت من مشخص است صددرصد انتخاب اول و آخر من استقلال است مگر اینکه عواملی نگذارند در این تیم بمانم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی