گابریله پین

گابریله پین یکی از گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی فرهاد مجیدی ظاهرا تمایلی برای هدایت استقلال ندارد.

به گزارش ایران پژواک، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال یکی از مهم‌ترین اقداماتی که بعد از پایان فصل انجام داد، تلاش برای راضی کردن گابریله پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی جهت ادامه همکاری در استقلال بود که گفته می‌شود این اقدامات موثر بوده و پین هم ابراز تمایل به ادامه همکاری با آبی‌های پایتخت را داشته است.

نام مرد ایتالیایی و بدون حاشیه‌ای که در مسیر قهرمانی استقلال بسیار تاثیر گذار بود و یکی از ارکان فنی این تیم به حساب می‌آمد، پس از منتفی شدن حضور جواد نکونام در این تیم به عنوان سرمربی، برای جانشینی مجیدی مطرح شد؛ که شاید در نگاه اول امری منطقی هم به حساب آمده و بتوان «پین» را هم گزینه‌ای جدی برای این منظور دانست.

چه بسا اگر این مرد ایتالیایی که مجموعه باشگاه استقلال هم نسبت به وی خوشبین بوده و حس مثبتی نسبت به او دارنددر این خصوص چراغ سبز نشان دهد، بعید نباشد قرعه سرمربیگری فصل آینده تیمی که باید از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند به نامش در آمده و جانشین مجیدی شود. اما گویا پین شخصاً میلی به سرمربیگری نداشته و بیشتر ترجیح می‌دهد به عنوان تئوریسین در کادر فنی کار کرده وظیفه اصلی سرمربیگری بر عهده فرد دیگری باشد.

با این حال امروز و در این زمان می‌توان احتمالی کم و ضعیف را برای سپردن مسئولیت هدایت استقلال به گابریله پین در نظر گرفت و این را هم فرضیه‌ای برای نیمکت آبی پوشان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی