وریا غفوری

مسئولان باشگاه استقلال سعی دارند سوءتفاهم پیش آمده برای وریا غفوری را برطرف کنند.

به گزارش ایران پژواک، ماجرای دلخوری وریا غفوری از مسئولان استقلال از چند روز قبل وجود داشته و حالا مسئولان باشگاه در صدد هستند تا این مساله را برطرف کنند. غفوری که قراردادش با استقلال تمام شده نسبت به این موضوع که برای تمدید قرارداد با او تماسی گرفته نشده دلخور شده و این موضوع را در رسانه ها نیز مطرح کرده است.

کاپیتان استقلال اگرچه پیشنهادهایی از جمله فولاد خوزستان دارد، اما خودش مایل است در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد و به همین خاطر با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت وریا غفوری گفت: «آقای غفوری کاپیتان ما هستند. من به ایشان می گویم که باشگاه با هیچ کس برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده است.ما به غیر از بازیکنان خارجی با هیچ کدام از نفرات داخلی که قراردادشان تمام شده مذاکره ای نکردیم. ما افرادی مثل وریا غفوری را بازیکن استقلال و فرزند این باشگاه می دانیم و انشاالله به زودی این سوءتفاهم برطرف خواهد شد.»

این در شرایطی است که گفته می شود مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز قصد دارد طی روزهای آینده جلسه ای را با وریا غفوری داشته باشد و برای تمدید قرارداد با وی به توافق نهایی برسد تا کاپیتان آبی پوشان فصل جدید هم در جمع سایر بازیکنان این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی