• ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
  • کد خبر: 27972
وحدت هنانوف

وحدت هنانوف می‌گوید که در ایران هیچ احساس غریبی نمی‌کند و گویی که در کشور خودش حضور دارد.

به گزارش ایران پژواک، نقل و انتقالات تابستانی برای پرسپولیس در حالی سپری می‌شود که سرخپوشان برای پر کردن سهمیه خارجی خود با چالش‌های زیادی مواجه هستند و یکی از این چالش‌ها روشن کردن تکلیف دو مدافع تاجیک این تیم است؛ وحدت هنانوف و منوچهر صفروف.

در حالی که به نظر می‌رسید پرسپولیس قرار است با این دو بازیکن خداحافطی کند اما به نظر می‌رسد یحیی در آخرین جلسه خود به مدیران باشگاه اعلام کرده که قصد دارد وحدت هنانوف را در این تیم حفظ کند و صفروف بازیکن خروجی این تیم خواهد بود.

البته در این میان شایعاتی مبنی بر حضور قرضی هنانوف در تیمی دیگر وجود دارد.

برای استراحت آمدم دوشنبه و جدا نشدم

هنانوف در اولین گفتگوی خود با خبرنگار ما درباره وضعیت کنونی خود توضیح داد: من برای استراحت به دوشنبه آمده‌ام و در کنار خانواده‌ام هستم. مدت زیادی بود که آن‌ها را به خاطر فیفا دی و مسابقات لیگ برتر ایران ندیده بودم اما به زودی به ایران بازخواهم گشت.

فصل آینده در پرسپولیس خواهم بود

مدافع تاجیک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد عنوان کرد: همان‌طور که گفتم الان در حال استراحت هستم و نمی‌خواهم به چیزی فکر کنم اما به ایران بازخواهم گشت و فصل آینده هم در پرسپولیس حضور خواهم داشت. خوشحالم که آقای گل محمدی به من اعتماد کردند و امیدوارم که پاسخ اعتمادشان را بدهم.

مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند

وی در مورد این‌که فصل گذشته برایش چطور سپری شد گفت: فصل پیش اولین سالی بود که در ایران حضور داشتم و این را باید بگویم که مردم ایران بسیار میهمان‌نواز و خونگرم بودند و از آن‌ها بسیار متشکرم. از نظر فنی هم اکر بگویم برای خودم چالش دشواری بود که در لیگ ایران بازی کنم اما خوشحالم که از پس این چالش برآمدم و البته باید یک عذرخواهی از هواداران پرسپولیس انجام دهم.

از اشتباهم مقابل آلومینیوم خیلی ناراحتم

هنانوف در این باره توضیح داد: در بازی با آلومینیوم من یک‌ اشتباه انجام دادم و هنوزم که هنوز است بسیار از این بابت ناراحتم و امیدوارم که هواداران پرسپولیس و هم‌چنین آقای گل محمدی و سایر مربیان تیم و بازیکنان من را ببخشند. تمام تلاشم را در سال جدید خواهم کرد تا پاسخ اعتماد آن‌ها را بدهم و این اشتباه را جبران کنم.

کادرفنی باید در مورد نمایش‌هایم نظر بدهند

مدافع تاجیک پرسپولیس درباره عملکرد خود گفت: درباره نمایش‌هایم کادرفنی باید نظر بدهند و خودم هیچ چیز دیگری ندارم اما فقط دوست دارم این را بگویم که من تمام تلاشم را برای پرسپولیس کرده‌ام و فکر میکنم نمایش‌های خوب هم در سایر بازی‌ها داشتم که البته کادرفنی هم همین نکته را به من گفتند و جا دارد از حمایت و اعتماد آنها دوباره تشکر کنم.

این قولی است که به هواداران و آقا یحیی می‌دهم

در پایان وعده جالبی را هم داد: ایران را خیلی دوست دارم و از بازی در فوتبال ایران لذت می‌برم. می‌خواهم یک قولی به هواداران و آقا یحیی و مدیریت بدهم و بگویم که بهترین مدافع ایران خواهم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی