• ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
  • کد خبر: 28278
دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم.

به گزارش ایران پژواک، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از تصمیم هیات رئیسه این فدراسیون برای ادامه کار در تیم ملی فوتبال گفت: از حسن اعتماد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. من برای رسیدن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ساعت ها وقت گذاشتم و با همکارانم تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم از شرایط سختی که پیش رویمان قرار داشت عبور کنیم.

وی افزود: طبیعتا نگاه ما بعد از صعود به جام جهانی همین بوده و خواهد بود. از ماجدی به عنوان نفر اول فدراسیون و بقیه عزیزان تشکر می کنم. شاید در اردوی گذشته مشکلاتی وجود داشته اما طبیعتا ما از همه نقطه نظرات استفاده می کنیم تا بتوانیم با یک تیم ملی خوب راهی جام جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: از امروز تمام توجهم به تیم ملی و آمادگی بازیکنان است چون می خواهیم با اتحاد، یکدلی و انگیزه برای مسابقات جام جهانی آماده شویم. اردوی ماه سپتامبر برای ما خیلی مهم است و به همین دلیل از همه مردم ایران و همچنین کسانی که دلشان برای فوتبال و ورزش کشور می سوزد، می خواهم که از تیم ملی حمایت کنند. ما نگاهی به گذشته نداریم، آینده را می بینیم و در راه سختی که داریم باید تلاش دوچندان داشته باشیم.

اسکوچیچ یادآور شد: خیال مردم ایران راحت باشد که تمامی تمرکز کادر فنی و بازیکنان روی حضور پرقدرت در جام جهانی پیش رو خواهد بود و امیدوارم نتایجی قابل قبول در خور شان ایران در قطر کسب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی