هتل های هما

سرپرست مخلوع گروه هتل های هما که با حکم هیات مدیره قانونی و بر اساس قانون تجارت از کار خود عزل شده، مسئولیت را به سرپرست جدید و قانونی تحویل نمی دهد!

به گزارش ایران پژواک، این جدیدترین پدیده ای است که در وزارت کار رفاه و امور اجتماعی رخ داده. وزارتخانه ای که از دو ماه قبل با سرپرست اداره می شود.

با جدایی حجت عبدالملکی از این وزارتخانه هم هنوز به حالت عادی بر نگشته . مشکلات قانون افزایش حقوق و دستمزد، چالش نارضایتی بازنشستگان و بحران عزل و نصب ها.

بر اساس آنچه موسوی لارگانی نماینده مجلس گفته بود بخش عمده نابسامانی ها در این وزارتخانه حاصل استفاده از افراد غیر متخصص بوده است.

انتخاب هایی که البته هر از گاهی حاشیه ساز می شوند. این بار در گروه هتل های هما وابسته به گروه هگتای تامین اجتماعی یکی از این انتخاب ها جنجال به پا کرده است.

در این گروه هتلداری بر اساس مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ هیات مدیره، ابراهیم کاظمی مومن سرایی با ۴ رای از سمت خود برکنار شده است. دلیل این برکناری بر اساس صورت جلسه منتشره، عدم صدور مجوز قانونی برای تبدیل حکم سرپرستی به مدیرعاملی بوده و با عزل این سرپرست، رئیس هیات مدیره با حفظ سمت به عنوان سرپرست گروه هتل های هما برگزیده شده اما این تصمیم آغاز حاشیه ها بوده است.

مدیر برکنار شده در روزهای اخیر، حاضر به ترک دفتر کارش نیست و اصرار دارد با اتکاء به فشار و حمایت های بالادستی، در سمت فوق باقی بماند. او که البته سابقه مرتبط با مسئولیتش ندارد در دوره سرپرستی عزل و نصب هایی داشته که در تصمیم هیات مدیره برای عزلش بی تاثیر نبوده است.

مدیرعامل عزل شده هتل های هما پستش را ترک نمی کند!

کاظمی بر خلاف قوانین مصرح تجارت و قانون اساسی از یک حکم برکناری خود تمکین نمی کند و سعی دارد با لابی سیاسی از اجرای قانون تمرد کند. تخلفی که بر اساس قانون و رویه دستگاه های نظارتی ، منجر به عواقب بلند مدت برای مدیر متمرد خواهد شد.

مدیرعامل عزل شده هتل های هما پستش را ترک نمی کند!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی