• ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
  • کد خبر: 29035
کشت برنج

مخاطبان ایران پژواک خبر دادند که سارقان به صورت دسته جمعی از شالیزارهای برنج در شمال سرقت می‌کنند.

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار ایران پژواک، در روزهای اخیر برخی مخاطبان به موضوع سرقت از شالیزارهای برنج در شهرهای شمالی کشور پرداختند که این سرقت در میان انواع سرقت‌ها، به نوعی ترفند و شیوه‌ی جدید سرقت می‌باشد.

ساکنین روستاهای کیاسرا، گیلاوندان، ویشکاننک، از توابع سنگر از استان گیلان از سرقت‌های اخیر روستا خبر می‌دهند و عنوان می‌کنند امسال سرقت از ساقه‌های برنج بیشتر از قبل شده است. اهالی این روستاها عنوان می‌کنند که فقط در این روستاها طی یک ماه گذشته، چهار مورد سرقت از زمین‌های برنج گزارش شده است.

نظرات کاربران در رابطه با این سرقت و سرقت‌های اخیر در شهرهای مختلف، که خبرهای زیادی نیز از آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود نزدیک به هم هستند. غالب کاربران عنوان می‌کنند که برخی از افراد برای امرارمعاش چاره‌ای جز سرقت ندارند و به همین خاطر دست به سرقت‌های مختلف از جمله سرقت کابل و سیم‌های برق، سرقت گاردریل و تابلوهای رانندگی و سایر سرقت‌های خرد و درشت می‌زنند.

کاربران ضمن ابراز تاسف از افزایش جرائم اجتماعی و کاهش امنیت در میان شهروندان به واسطه‌ی این سرقت‌ها، عنوان می‌کنند که باید برای حل این موضوع بسیار مهم چاره‌ای اندیشید چراکه برخی از این سارقان دیگر ابایی از سرقت ندارند و حتی با وجود داشتن پرونده قضایی، باز هم دست به سرقت می‌زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی