کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شناسایی مواردی از بیماران مثبت کرونا گفت: زائران اربعین پس از بازگشت به کشور، سه تا پنج روز در قرنطینه بمانند.

به گزارش ایران پژواک، دکتر حبیب حی‌بر در بازدید از امکانات درمانی و بررسی آخرین وضعیت نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین در مرز چذابه گفت: با توجه به جمعیت عظیم راهپیمایان اربعین و عدم رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی، لازم است زائران پس از بازگشت از این سفر معنوی سه تا پنج روز در قرنطینه بمانند و با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع مجدد کرونا جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه از زائران مشکوک دارای علائم کرونا هنگام ورود به پایانه‌های مرزی کشور نمونه‌گیری می‌شود، افزود: تاکنون به صورت معدود با موارد مثبت کرونا مواجه شده‌ایم اما لازم است حداکثر احتیاط را در این خصوص داشته باشیم تا با صحت و سلامت کامل به استقبال بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس برویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه با تاکید مجدد بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: از مردم عزیز درخواست می‌شود همچنان استفاده از ماسک را به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های جلوگیری از انتشار ویروس مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی