سلیمی

علیرضا سلیمی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: در حالی غربی‌ها پلتفرم‌های بومی ما همچون روبیکا را بدافزار خوانده و آن را محدود می‌کنند که بر همگان روشن است تبادل آزاد اطلاعات و آزادی رسانه و بیان در غرب دروغی بیش نیست.

به گزارش ایران پژواک، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اقدام اخیر گوگل پلی در ارسال اخطار برای کاربران اپلیکیشن روبیکا، گفت: تبادل آزاد اطلاعات و آزادی رسانه و بیان در غرب دروغی بیش نیست و استانداردهای آن دوگانه و گاها چندگانه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: چطور می‌شود که حساب کاربری ترامپ در بستر اینستاگرام و توییتر به دلیل ترویج خشونت بسته می‌شود و گوگل به وی اجازه راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود را می‌دهد، اما در ایران اینستاگرام و توییتر قواعد خود را رعایت نمی‌کنند و آتش زدن اماکن عمومی، کشتن پلیس، بمب ساختن و ... را آموزش می‌دهند و ممانعتی صورت نمی‌گیرد و پلتفرم‌های داخلی ما همچون روبیکا را بدافزار می‌خوانند و آن را محدود می‌کنند؛ تمامی این موضوعات نشان از دروغ و فریب دارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در اینستاگرام کلمه شاهچراغ را محدود و از ترند شدن آن جلوگیری می‌کنند و به ترویج دروغ و اخبار کذب پرداخته‌اند که همه این اعمال محدودیت‌ها مخالف حقوق بشر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی