• ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
  • کد خبر: 29854
ولادیمیر پوتین

یک مقام ارشد اوکراینی مدعی شده است که پوتین در قدرت نخواهد ماند و بزودی از طرف همان کسانی که او را برکشیده اند کنار گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایران‌پژواک از وب سایت بیزینس تودی در این گزارش همچنین آمده است که در حال حاضر طرح هایی برای برکناری پوتین مورد بحث قرار گرفته و بین مقامات روسی درباره جایگزینی او سخن گفته می شود.

سرلشکر کریلو بودانوف، رئیس اطلاعات دفاعی اوکراین همچنین مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از جنگ اوکراین جان سالم به در نخواهد برد و مقامات کشور او در حال بحث درباره جایگزینی او هستند. وی گفت که مقامات ارشد روسیه فعالانه در مورد جایگزینی پوتین گفتگو می کنند.

این مقام اطلاعاتی اوکراینی همچنین گفت که کیف قصد دارد تا پایان نوامبر خرسون را بازپس گیرد زیرا روسیه همچنان در میدان نبرد اوکراین با شکست مواجه می شود. او گفت که اوکراین حتی برای بازپس گیری کریمه که در سال ۲۰۱۴ به روسیه ضمیمه شد، تلاش خواهد کرد.

این تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که روسیه مدعی شد که اوکراین یک حمله پهپادی «گسترده» به ناوگان دریای سیاه در شهر بندری کریمه سواستوپل انجام داده است.

اوکراین اخیراً با عقب نشینی نیروهای روسی از خرسون، یک ضد حمله به سمت شرق آغاز کرد. با این حال، پس از ضد حمله اوکراین، پوتین حملات موشکی و پهپادی گسترده ای را انجام داد که نیرو و زیرساخت های شهرهای کلیدی را نابود کرد. حملات موشکی و پهپادی بیش از ۴۰ درصد از ظرفیت تولید برق اوکراین را از کار انداخته و منجر به جیره بندی انرژی و خاموشی در سراسر کشور شده است.

اوکراینی ها در کنار دفاع سراسری در برابر حملات روسیه، دست به عملیات روانی گسترده ای نیز علیه روسیه و شخص پوتین زده اند که این گونه اظهار نظرها نیز می تواند بخشی از این عملیات روانی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی