فیلتر

یک نماینده اصولگرای مجلس چند روز قبل گفته «قطعاً حاکمیت، واتس‌اپ و اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد ولذا باید شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنیم» اکنون هم با رونمایی از طرح حمایت دولت از پلت‌فرم‌های داخلی، به نظر می‌رسد که باید از رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ قطع امید کرد.

به گزارش ایران پژواک به نقل از سیتنا، با رونمایی از طرح حمایت دولت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال، به نظر می‌رسد عزم دولت برای ادامه‌ی فعالیت موثر پلت‌فرم‌های داخلی قطعی است و برنامه‌ای برای رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ وجود ندارد.

چندی پیش هم بهروز محبی، نماینده مردم سبزوار در مجلس در واکنش به اینکه بحث گفت‌وگو جهت آرام‌کردن فضای ملتهب کشور که چندی پیش مطرح شده است، چگونه با فیلتر گسترده شبکه‌ای اجتماعی، شدنی است؟ به رویداد۲۴ گفته بود: به شما صریحاً می‌گویم که قطعاً حاکمیت، واتس‌اپ و اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد، چون پلتفرم‌های آنها، تحت نظارت دشمنان کشور است و نمی‌توانیم افراد متخلف را تعقیب کنیم. حال باید شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنیم. ان‌شاءالله مردم به روبیکا اقبال نشان خواهند داد، چون امنیت کشور مطرح است. روبیکا از مرز ۱۵ میلیون نصب‌کننده هم عبور کرده و از طرفی، پلتفرم‌های ایتا و سروش را هم داریم. با این وجود، بستر گفتگو در شبکه‌های اجتماعی برای همگان مهیا است.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی