ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با مس هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

به گزارش ایران‌پژواک، ریکاردو ساپینتو پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خوبی را انجام ندادیم. با وجود اینکه چند فرصت داشتیم؛ ارسلان توپ را به تیر دروازه زد، دوباره یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. هر بازی همینگونه است. شاید با این پنالتی می‌توانستیم انرژی بیشتری بگذاریم. مقابل تیم قدرتمندی بازی می‌کردیم و کار برای ما سخت بود.

* نه تنها با توپ، بلکه بدون تیم هم خوب نبودیم

وی ادامه داد: آنها خط دفاعی خوبی داشتند و گل‌های کمی تاکنون دریافت کرده‌اند. در بازی امروز هم جنگنده ظاهر شدند. تمام دوئل‌ها را تقریباً آنها برنده شدند. نه تنها با توپ، بلکه ما بدون توپ هم خوب بازی نکردیم. در نیمه اول هم آنطور که باید بازی می‌کردیم ظاهر نشدیم. فضاهای خوبی داشتیم، اما در لحظات آخر تصمیمات خوبی نگرفتیم. با وجود فرصت‌هایی که داشتیم، داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. مس یک فرصت در لحظات پایانی داشت.

* موقعیت زیادی ایجاد نکردیم و این یک هشدار برای تیم من است

ساپینتو ادامه داد: موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم و این می‌تواند یک هشدار برای تیم من باشد. وقتی ما روحیه زیادی نداریم و با تمام وجود کار نمی‌کنیم و از فرصت‌های سود نمی‌بریم قطعاً زجر خواهیم کشید. فرصت رسیدن به صدرجدول را از دست دادیم. الان یک امتیاز بالاتر هستیم، اما فکر می‌کنم فرصت مهمی را از دست دادیم، چون می‌توانستیم 3 امتیاز بیشتر از سایر تیم‌ها باشیم.

* هواداران می‌توانند روحیه تیم را بالا ببرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: در چنین مسابقاتی ما این احساس را پیدا می‌کنیم که هواداران می‌توانند تیم را حمایت کنند و روحیه جنگندگی تیم را بالا ببرند. تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند و نباید برای ما بهانه باشد. حقیقت این است که هواداران می‌توانند حمایت خوبی از ما داشته باشند. در ترکیه چنین تجربه‌ای را داشتم و بسیار هم سخت بود. در شرایط کرونا ورود تماشاگران ممنوع بود؛ البته در برزیل هم این شرایط را تجربه کردم.

* همیشه حامی بازیکنانم هستم

ساپینتو درخصوص عدم خوب بازی کردن استقلال در این مسابقه، عنوان کرد: من همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم، اما باید واقعیت را بگویم. وقتی خوب نیستیم باید این موضوع را بگویم تا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. باید بازی را دوباره ببینیم و آنالیز کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. من همیشه حامی بازیکنانم هستم، اما باید بدانیم که باید بیشتر کار کنیم.

* تا قبل از تعطیلی لیگ خوب بازی می‌کردیم

وی درمورد روند سینوسی استقلال و اینکه آیا این تیم پیشرفتی کرده است یا خیر، اظهار داشت: فکر می‌کنم ما خوب بازی می‌کردیم تا اینکه لیگ متوقف شد. هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. اتفاقات زیادی رخ داده است. حدود یک ماه و 20 روز لیگ تعطیل بود. چند مورد مهم را هم از دست دادیم، اما تیم‌های حریف هم چندان خوب نبودند. امروز شاهد یک بازی رقابتی بودیم و هر دو تیم فرصت داشتند. معمولاً ما به تیم‌های حریف فرصت نمی‌دهیم، اما امروز شرایط کمی فرق می‌کرد.

* هنوز لیست ورودی و خروجی نداده‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد لیست ورودی و خروجی تیم و مذاکره با مدیرعامل باشگاه، تصریح کرد: هنوز لیستی ارائه نشده است و جلسه‌ای نداشته‌ایم. باشگاه مشکلات مالی دارد و ابتدا باید با مدیرعامل صحبت کنم تا شرایط را بدانم و سپس اقدام کنم. در حال حاضر روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی