نادر بذرافشان

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: اگر دولت اقدام به عرضه نیم‌سکه و سکه‌های تمام در بازار بورس کند، می‌تواند نقش مهمی در روند قیمت‌ها در بازار داشته باشد.

به گزارش ایران‌پژواک، نادر بذرافشان با اشاره به سیاست عرضه ربع سکه در بورس کالا، اظهار داشت: در حال حاضر قیمت‌گذاری سکه‌های عرضه شده در بورس بسیار مهم است و باید دید دولت و بانک‌مرکزی چه نرخی را برای سکه‌های عرضه شده در بورس تعیین خواهند کرد زیرا این مساله نقش بسیار مهمی در زمینه کاهش حباب سکه خواهد داشت.

وی افزود: ربع سکه در هفته‌های گذشته تا قیمت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود و سپس به ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید که با انتشار این خبر اکنون شاهد کاهش ۸۰۰ هزار تومانی حباب سکه در بازار هستیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران عنوان کرد: امیدواریم با عرضه ربع سکه در روز شنبه و نرخ تعیینی بانک مرکزی، شاهد کاهش بیشتر حباب سکه در بازار باشیم.

بذرافشان تصریح کرد: اکنون بخش عمده قیمت ربع سکه ( ۴۰ درصد قیمت ) را حباب تشکیل می‌دهد و تعیین قیمت پایین برای ربع سکه از سوی بانک مرکزی می‌تواند نقشی مهمی در ادامه کاهش حباب و کاهش قیمت ربع سکه در بازار داشته باشد.

وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده اگر دولت اقدام به عرضه نیم‌سکه و سکه‌های تمام در بازار بورس کند، می‌تواند نقش مهمی در روند قیمت‌ها در بازار داشته باشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: امیدوارم که مدیریت دولت در زمینه عرضه سکه در بازار بورس ادامه‌دار باشد، زیرا می‌تواند تبعات مثبتی بر جای بگذارد و موجب ثبات نسبی نرخ‌ها در بازار شود و از میان نگرانی‌های مردم از روند افزایش نرخ و حباب سکه و بالا رفتن قیمت طلا بکاهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی