گرمای هوا

در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هوا در تهران (فرودگاه مهرآباد) به ۳۰ درجه سلسیوس رسید و گرمترین روز این شهر از ابتدای بهار تا کنون را رقم زد.

به گزارش ایران‌پژواک، بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی انتظار می‌رود امروز(۱۸ اردیبهشت) نیز بیشینه دمای تهران در محدوده ۳۰ درجه سلسیوس قرار گیرد این در حالیست که در شبانه روز گذشته تهرانسر با بیشینه دمای ۳۴.۵ درجه سلسیوس، گرمترین دما را در بین ایستگاه‌های هواشناسی استان ثبت کرده است.

پس از تهرانسر بیشترین دماها به ترتیب در ایستگاه‌های ورامین با ۳۳.۶، فرودگاه امام ۳۲،‌ شهریار ۳۰.۸ و چیتگر ۳۰.۱ درجه سانتیگراد ثبت شده است. از سوی دیگر خنک‌ترین دمای استان نیز صبح امروز از ایستگاه فیروزکوه با میزان ۵.۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.

پس از فیروزکوه خنک‌ترین دماها به ترتیب از ایستگاه‌های آلودگی فیروزکوه با ۹، آبعلی ۱۰.۲، دماوند ۱۰.۷، میگون ۱۲.۱ و لواسان با ۱۳.۸ درجه سلسیوس گزارش شده است.

خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد که وضعیت دما در استان تهران در امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ اردیبهشت) نوسانات شدیدی نخواهد داشت.

بر اساس اطلاعات و داده‌های سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران طی امروز (۱۸ اردیبهشت) بیشترین دمای استان تهران ۲۵ و کمترین دما ۱۲ درجه سانتیگراد و فردا ( ۱۹ اردیبهشت) با بیشترین دمای ۲۴ و کمترین دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی