عیسی زارع پور

گفت‌وگو از مونا ارشادی فر - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون تعاملات شرکت ملی پست در حوزه‌ی بین الملل تاکید کرد: باید در کشورهایی که ارتباطمان بهتر است، کار بیشتری انجام داد و هاب پستی ایجاد کرد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار ایران پژواک پیرامون روند همکاری اپراتورها در اجرای طرح ملی توسعه شبکه‌ی فیبرنوری، گفت: تاکنون تعدادی از اپراتور ارتباطات ثابت (FCPها) در روند اجرای پروژه فیبرنوری حضور یافته و همکاری را آغاز کرده‌اند و دست سایر اپراتورها برای اجرای این پروژه را به گرمی می‌فشاریم.

وی ادامه داد: از آنجا که این پروژه ملی، زیرساخت توسعه آینده است، لذا با روندی پرشتاب نسبت به توسعه شبکه در استان‌های مختلف کشور اقدام کرده و تاکید داریم تا پایان امسال، 8 تا 10 میلیون و تا پایان سال 1404، بیست میلیون خانوار را تحت پوشش قرار دهیم و قطعا هر اپراتوری که در این پروژه حضور نیابد از روند توسعه جا خواهد ماند.

زارع پور در پاسخ به دیگر سوال پیرامون طرح موضوع «رسیدگی به قراردادهای یک طرفه سازمان های دولتی و نیمه دولتی با شرکت‌های خصوصی در بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه روز جهانی ارتباطات»، گفت: مقرر شد که مصادیق این قراردادها ارسال شده تا پیگیری شود، ولی تا به امروز مکاتبه‌ای از سوی طرح کنندگان موضوع با بنده انجام نشده است، لذا هر زمان که مصادیق برای بنده ارسال شود، حتما پیگیری می‌شود.

وزیر ارتباطات در بخشی دیگر از پاسخ پیرامون تعاملات شرکت ملی پست در حوزه‌ی بین الملل هم تاکید کرد: باید در کشورهایی که ارتباطمان بهتر است، کار بیشتری انجام داد و هاب پستی ایجاد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی